В статье раскрываются вопросы, связанные с концептуализацией научных подходов в
области художественного образования. Среди затронутых проблем такие, как
теоретические основы определения содержания художественного образования, выявление
критериев качества научной работы в сфере художественного образования,
взаимодействие социального и художественного в решении задач художественного
образования.
У статті розкриваються питання, пов'язані з концептуалізацією наукових підходів в
галузі мистецької освіти. Серед зазначених проблем такі, як
теоретичні основи визначення змісту художньої освіти, виявлення
критеріїв якості наукової роботи в сфері художньої освіти,
взаємодія соціального і мистецького у вирішенні завдань художнього
освіти.
The article describes the issues related to the conceptualization of scientific approaches in
field of art education. Among the issues raised such as
theoretical basis for determining the content of art education, identifying
quality criteria of scientific work in the field of art education,
interaction of social and artistic problem solving artistic
education.