Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні основи становлення образу світу дітей шкільного віку.

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бушай, Ігор Михайлович
dc.date.accessioned 2014-04-28T07:29:22Z
dc.date.available 2014-04-28T07:29:22Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Бушай, Ігор Михайлович. Психологічні основи становлення образу світу дітей шкільного віку : автореферат дис. ... докт. психол. наук : 19.00.07 / І. М. Бушай ; наук. консультант О. В. Скрипченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 41 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5238
dc.description.abstract У дисертації досліджуються психологічні основи становлення образу світу школярів початкових, середніх та старших класів. В руслі особистісно-моделюючої парадигми утверджується положення про те, що вихідною засадою становлення особистості учнів на різних вікових етапах розвитку виступає їх образ світу, як результат психічного відображення оточуючої реальності. Згідно із теоретичними установками особистісно-моделюючого підходу вибудовується авторська концепція становлення образу світу особистості школярів. У висунутих вихідних положеннях обґрунтовуються питання генезису образу світу в діалектичному взаємозв’язку із образом „Я”, його зміст, структура та типологічні особливості на кожному віковому етапі дорослішання дитини; встановлюються сутність психологічних механізмів та закономірностей функціонування образу світу, основні підходи його психодіагностики у школярів початкових, середніх та старших класів. Створена психологічна модель образу світу дозволяє узагальнити зовнішні чинники та особистісні детермінанти становлення образу світу учнів, виявити критерії, рівні та показники структурно-динамічних та типологічних відмінностей цього процесу, їх вплив на ефективність соціалізації школярів, поведінку. Розроблено та впроваджено у практику навчально-виховного процесу школи та діяльність психологічної служби систему психокорекції образу світу учнів, різні форми профілактичної та особистісно-розвивальної роботи із їх батьками, вчителями. Апробована програма активізації образу світу дітей шкільного віку, що спрямована на нівелювання особистісних дисгармоній розвитку, девіацій поведінки, порушень соціалізації. ru_RU
dc.description.abstract In dissertation probed theoretical-methodological and psychological bases of becoming of appearance of the world of schoolboys of initial, middle and senior classes. In a river-bed personality designing paradigms position becomes firmly established that on the different age-old stages their appearance of the world comes forward initial principle of becoming of personality of students, as a result of psychical imprint of reality. The psychological model of the world appearance is created allowed to generalize external factors and personality determinants of becoming of appearance of the world of students, find out indexes and criteria of tipologichnikh differences of this process, their influence on efficiency of socialization of schoolboys, conduct. It is developed and inculcated in practice educational-educate to the process and activity of psychological service of school system of psycho activator, psikhokorekcii appearance of the world of students, different forms of konsul'tativnoy work with their parents, teachers. Approved program of activation of appearance of the world of children of school age, directed on levelling of personality disharmonies of development, displays of deviation conduct, optimization of socialization. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject образ світу ru_RU
dc.subject когнітивна складність образу світу ru_RU
dc.subject емоційний фон світовідчуття ru_RU
dc.subject відхилення поведінки ru_RU
dc.subject дисгармонії особистісного розвитку ru_RU
dc.subject образ реального світу ru_RU
dc.subject образ ідеального світу ru_RU
dc.subject гетерохронність ru_RU
dc.subject ідентифікація ru_RU
dc.subject психологічна корекція ru_RU
dc.subject the world appearance ru_RU
dc.subject cognitional complication of the world appearance ru_RU
dc.subject emotional background ru_RU
dc.subject is attitude ru_RU
dc.subject device of conduct ru_RU
dc.subject dependent conduct ru_RU
dc.subject disharmonies of personality development ru_RU
dc.subject offences of the real world ru_RU
dc.subject offences of the ideal world ru_RU
dc.subject psychological correction ru_RU
dc.subject.classification 159. 922. 73 ru_RU
dc.title Психологічні основи становлення образу світу дітей шкільного віку. ru_RU
dc.type Other ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics