У статті вказано, що створену модель можна розглядати як практичний механізм
формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження
здоров’язбережувальних технологій у старшій школі. Цю модель автор розглядає не тільки як
систему з відокремленими блоками в їх взаємозв’язку і способах функціонування, але і як систему, яка дає можливість прогнозувати результат процесу.
В статье указано, что созданную модель можно рассматривать как практический механизм формирования готовности будущих учителей физической культуры к внедрению
здоровьесберегающих технологий в старшей школе. Модель рассматривается автором не
просто как система с отделенными блоками, в их взаимосвязи и способах функционирования,
но и как система, которая предоставляет возможность прогнозировать результат процесса.
It is indicated in the article, that the created model can be examined as a practical mechanism of forming of readiness of future teachers of physical culture to introduction of health preservation technologies at senior school. A model is examined an author not simply as a system with the separated blocks, in their intercommunication and methods of functioning, but also as a system which
gives possibility to forecast the result of process.