DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 95 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5065
Title: Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язбережувальних технологій у старшій школі
Authors: Дручик, В. Д.
Keywords: модель
підготовка
майбутні вчителі фізичної культури
здоров’язбережувальні технології у старшій школі
подготовка
будущие учителя физической культуры
здоровьесберегающие технологии
старшая школа
model
preparation
future teachers of physical culture
health preservation technologies
senior school
Issue Date: 2011
Publisher: НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Дручик, В. Д. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язбережувальних технологій у старшій школі [Текст] / В. Д. Дручик // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 67-73.
Abstract: У статті вказано, що створену модель можна розглядати як практичний механізм формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі. Цю модель автор розглядає не тільки як систему з відокремленими блоками в їх взаємозв’язку і способах функціонування, але і як систему, яка дає можливість прогнозувати результат процесу.
В статье указано, что созданную модель можно рассматривать как практический механизм формирования готовности будущих учителей физической культуры к внедрению здоровьесберегающих технологий в старшей школе. Модель рассматривается автором не просто как система с отделенными блоками, в их взаимосвязи и способах функционирования, но и как система, которая предоставляет возможность прогнозировать результат процесса.
It is indicated in the article, that the created model can be examined as a practical mechanism of forming of readiness of future teachers of physical culture to introduction of health preservation technologies at senior school. A model is examined an author not simply as a system with the separated blocks, in their intercommunication and methods of functioning, but also as a system which gives possibility to forecast the result of process.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5065
Appears in Collections:Випуск 95

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DRUCHYK.pdf373.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.