Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язбережувальних технологій у старшій школі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дручик, В. Д.
dc.date.accessioned 2014-04-16T08:38:17Z
dc.date.available 2014-04-16T08:38:17Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Дручик, В. Д. Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язбережувальних технологій у старшій школі [Текст] / В. Д. Дручик // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 67-73. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5065
dc.description.abstract У статті вказано, що створену модель можна розглядати як практичний механізм формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров’язбережувальних технологій у старшій школі. Цю модель автор розглядає не тільки як систему з відокремленими блоками в їх взаємозв’язку і способах функціонування, але і як систему, яка дає можливість прогнозувати результат процесу. ru_RU
dc.description.abstract В статье указано, что созданную модель можно рассматривать как практический механизм формирования готовности будущих учителей физической культуры к внедрению здоровьесберегающих технологий в старшей школе. Модель рассматривается автором не просто как система с отделенными блоками, в их взаимосвязи и способах функционирования, но и как система, которая предоставляет возможность прогнозировать результат процесса. ru_RU
dc.description.abstract It is indicated in the article, that the created model can be examined as a practical mechanism of forming of readiness of future teachers of physical culture to introduction of health preservation technologies at senior school. A model is examined an author not simply as a system with the separated blocks, in their intercommunication and methods of functioning, but also as a system which gives possibility to forecast the result of process. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject модель ru_RU
dc.subject підготовка ru_RU
dc.subject майбутні вчителі фізичної культури ru_RU
dc.subject здоров’язбережувальні технології у старшій школі ru_RU
dc.subject подготовка ru_RU
dc.subject будущие учителя физической культуры ru_RU
dc.subject здоровьесберегающие технологии ru_RU
dc.subject старшая школа ru_RU
dc.subject model ru_RU
dc.subject preparation ru_RU
dc.subject future teachers of physical culture ru_RU
dc.subject health preservation technologies ru_RU
dc.subject senior school ru_RU
dc.subject.classification 796.011.3 ru_RU
dc.title Модель підготовки майбутніх учителів фізичної культури до впровадження здоров'язбережувальних технологій у старшій школі ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу