Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів у процесі інтерактивного навчання фізичної культури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тимошенко, Олексій Валерійович
dc.contributor.author Заїка, Володимир Вікторович
dc.contributor.author Животенко, В. В.
dc.date.accessioned 2025-03-10T09:46:43Z
dc.date.available 2025-03-10T09:46:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Тимошенко, О. В. Критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів у процесі інтерактивного навчання фізичної культури / О. В. Тимошенко, В. В. Заїка, В. В. Животенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 2 (187). – С. 191-196. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47709
dc.description.abstract У статті визначено критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів. До показників сформованості здоровʼязбережувальної компетентності студентів 1-2 курсів фахових колежів на базі не повної середньої освіти відносяться: мотиваційно-ціннісний критерій (активність та систематичність відвідування обов’язкових занять з фізичного виховання, участь у фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходах); когнітивний критерій (теоретична підготовленість за результатами тестування знань щодо здоров’язбереження); діяльнісний (критерій показники рівня соматичного здоровʼя, загальної і спеціальної рухової підготовленості); поведінковий критерій (наявність здоров’язбережувальної поведінки, що проявляється у веденні здорового способу життя). Запропоновані критерії дозволяють комплексно оцінити мотиваційний, знаннєвий, практичний та конативний компоненти здоров’язбережувальної компетентності за відповідними показниками мотивації, теоретико-методичних знань та умінь, стану і динаміки показників соматичного здоров’я, рухової підготовленості, психоемоційного стану, способу життя. uk
dc.description.abstract The article defines the criteria for assessing the formation of health-preserving competence of students of professional colleges. The indicators of the formation of health-preserving competence of students of 1-2 years of professional colleges on the basis of incomplete secondary education include: motivational and value criterion (activity and systematic attendance of mandatory physical education classes, participation in physical culture and health-improving and sports and mass events); cognitive criterion (theoretical preparedness according to the results of testing knowledge on health-preserving); activity criterion (criterion indicators of the level of somatic health, general and special motor preparedness); behavioral criterion (presence of health-preserving behavior, which is manifested in leading a healthy lifestyle). The proposed criteria allow for a comprehensive assessment of the motivational, cognitive, practical, and conative components of health-preserving competence based on relevant indicators of motivation, theoretical and methodological knowledge and skills, the state and dynamics of indicators of somatic health, motor fitness, psycho-emotional state, and lifestyle. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject критерії оцінювання uk
dc.subject здоров’язбережувальна компетентність uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject студенти фахових коледжів uk
dc.subject assessment criteria uk
dc.subject health-preserving competence uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject physical education uk
dc.subject students of professional colleges uk
dc.title Критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів у процесі інтерактивного навчання фізичної культури uk
dc.title.alternative Criteria for assessing the formation of health-preserving competence of students of professional colleges in the process of interactive physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).36


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу