ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Тимошенко, Олексій Валерійович![]() |
|
dc.contributor.author | Заїка, Володимир Вікторович![]() |
|
dc.contributor.author | Животенко, В. В.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2025-03-10T09:46:43Z | |
dc.date.available | 2025-03-10T09:46:43Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Тимошенко, О. В. Критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів у процесі інтерактивного навчання фізичної культури / О. В. Тимошенко, В. В. Заїка, В. В. Животенко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 2 (187). – С. 191-196. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47709 | |
dc.description.abstract | У статті визначено критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів. До показників сформованості здоровʼязбережувальної компетентності студентів 1-2 курсів фахових колежів на базі не повної середньої освіти відносяться: мотиваційно-ціннісний критерій (активність та систематичність відвідування обов’язкових занять з фізичного виховання, участь у фізкультурно-оздоровчих і спортивно-масових заходах); когнітивний критерій (теоретична підготовленість за результатами тестування знань щодо здоров’язбереження); діяльнісний (критерій показники рівня соматичного здоровʼя, загальної і спеціальної рухової підготовленості); поведінковий критерій (наявність здоров’язбережувальної поведінки, що проявляється у веденні здорового способу життя). Запропоновані критерії дозволяють комплексно оцінити мотиваційний, знаннєвий, практичний та конативний компоненти здоров’язбережувальної компетентності за відповідними показниками мотивації, теоретико-методичних знань та умінь, стану і динаміки показників соматичного здоров’я, рухової підготовленості, психоемоційного стану, способу життя. | uk |
dc.description.abstract | The article defines the criteria for assessing the formation of health-preserving competence of students of professional colleges. The indicators of the formation of health-preserving competence of students of 1-2 years of professional colleges on the basis of incomplete secondary education include: motivational and value criterion (activity and systematic attendance of mandatory physical education classes, participation in physical culture and health-improving and sports and mass events); cognitive criterion (theoretical preparedness according to the results of testing knowledge on health-preserving); activity criterion (criterion indicators of the level of somatic health, general and special motor preparedness); behavioral criterion (presence of health-preserving behavior, which is manifested in leading a healthy lifestyle). The proposed criteria allow for a comprehensive assessment of the motivational, cognitive, practical, and conative components of health-preserving competence based on relevant indicators of motivation, theoretical and methodological knowledge and skills, the state and dynamics of indicators of somatic health, motor fitness, psycho-emotional state, and lifestyle. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова | uk |
dc.subject | критерії оцінювання | uk |
dc.subject | здоров’язбережувальна компетентність | uk |
dc.subject | інтерактивне навчання | uk |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | студенти фахових коледжів | uk |
dc.subject | assessment criteria | uk |
dc.subject | health-preserving competence | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | physical education | uk |
dc.subject | students of professional colleges | uk |
dc.title | Критерії оцінювання сформованості здоров’язбережувальної компетентності студентів фахових коледжів у процесі інтерактивного навчання фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Criteria for assessing the formation of health-preserving competence of students of professional colleges in the process of interactive physical education | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.02(187).36 |