Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Ознайомлення дітей з порушеннями слуху молодшого шкільного віку з Україною, як державою

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шевченко, Володимир Миколайович
dc.contributor.author Карабуля, Н. О.
dc.date.accessioned 2025-02-21T09:56:08Z
dc.date.available 2025-02-21T09:56:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Шевченко, В. М. Ознайомлення дітей з порушеннями слуху молодшого шкільного віку з Україною, як державою / В. М. Шевченко, Н. О. Карабуля // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 46. – С. 146-153. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47616
dc.description.abstract У статті досліджується питання патріотичного виховання дітей з порушеннями слуху, акцентуючи увагу на розробці і впровадженні методичних підходів для ознайомлення дітей з Україною як державою. Метою дослідження є створення дидактичних матеріалів та програм, які враховують специфічні потреби дітей з порушеннями слуху, та оцінка їхньої ефективності через проведення експериментальних занять. Автор зазначає, що в процесі дослідження використовувалися інтерактивні методи навчання, такі як рольові ігри, вікторини та майстер-класи, що сприяли активному залученню дітей та підвищенню їхньої зацікавленості у навчанні. Результати проведеної роботи свідчать про значне покращення знань дітей про державні символи, розвиток соціокультурної компетентності та підвищення рівня національної самосвідомості. Важливими компонентами успішного засвоєння знань є використання методичних підходів та їхній позитивний вплив на розвиток особистості дітей з порушеннями слуху, співпраця з батьками, яка відіграла важливу роль у процесі патріотичного виховання, сприяючи більш ефективному засвоєнню знань та розвитку національної самосвідомості у дітей. uk
dc.description.abstract The article examines the issue of patriotic education of children with hearing impairments, focusing on the development and implementation of methodological approaches to familiarize children with Ukraine as a state. The purpose of the study is to create didactic materials and programs that take into account the specific needs of children with hearing impairments and to evaluate their effectiveness through experimental classes. The author notes that the study used interactive teaching methods, such as role-playing games, quizzes, and workshops, which contributed to the active involvement of children and increased their interest in learning. The results of the work carried out indicate a significant improvement in children's knowledge of state symbols, the development of socio-cultural competence and an increase in the level of national identity. Important components of successful knowledge acquisition are the use of methodological approaches and their positive impact on the personality development of children with hearing impairments, cooperation with parents, which played an important role in the process of patriotic education, contributing to more effective knowledge acquisition and development of national identity in children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject патріотичне виховання uk
dc.subject діти з порушеннями слуху uk
dc.subject національна самосвідомість uk
dc.subject інтерактивні методи навчання uk
dc.subject інклюзивне освітнє середовище uk
dc.subject patriotic education uk
dc.subject children with hearing impairments uk
dc.subject national identity uk
dc.subject interactive teaching methods uk
dc.subject inclusive educational environment uk
dc.title Ознайомлення дітей з порушеннями слуху молодшого шкільного віку з Україною, як державою uk
dc.title.alternative Familiarizing children with hearing impairments of primary school age with Ukraine as a state uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.263:159.955[:373.3
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46.22


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics