Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Тимчик, Микола Валерійович
dc.contributor.author Масол, Валерія Володимирівна
dc.contributor.author Поліщук, Т. В.
dc.date.accessioned 2025-02-03T14:33:14Z
dc.date.available 2025-02-03T14:33:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Тимчик, М. В. Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор / М. В. Тимчик, В. В. Масол, Т. В. Поліщук // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025. – Вип. 1 (186). – С. 158-162. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/47397
dc.description.abstract У даній статті зроблено спробу розкрити зміст формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор. Завдяки аналізу літератури з’ясовано, що ефективність діяльності майбутніх учителів фізичної культури визначається злагодженістю командних дій саме в змаганнях; тренер-викладач повинен мати високий професіоналізм (високий рівень знань і умінь); підготовка майбутніх вчителів фізичної культури до організації змагальної діяльності учнів має здійснюватися на етапі професійної підготовки у ЗВО; професійна підготовка майбутніх вчителів фізичної культури має мати системний та цілісний підхід. Аналіз психолого-педагогічної літератури та практики допоміг розробити критерії та показники формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор. Когнітивний (знання про організацію змагальної діяльності зі спортивних ігор, розуміння студентами значення формування готовності та особистісного самовизначення); емоційно-ціннісний (усвідомлений інтерес здобувачів вищої освіти бути готовим до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор через встановлення особистісного самовизначення); довільного імпульсу (готовність студентської молоді взяти на себе відповідальність, самостійно діяти під час організації змагальної діяльності зі спортивних ігор не дивлячись на сумніви (здійснення вчинку); діяльнісний (здатність здобувачів вищої освіти долати виклики у процесі організації змагальної діяльності зі спортивних ігор, уміння втілювати ідеї у практичну спортивну діяльність). uk
dc.description.abstract This article attempts to reveal the content of the formation of readiness of future physical education teachers to organize competitive activities in sports games. Through the analysis of the literature, it was found that the effectiveness of the activities of future physical education teachers is determined by the coherence of team actions in competitions; the trainer-teacher must have high professionalism (high level of knowledge and skills); the preparation of future physical education teachers to organize competitive activities of students should be carried out at the stage of professional training in higher education institutions; the professional training of future physical education teachers should have a systematic and holistic approach. The analysis of psychological and pedagogical literature and practice helped to develop criteria and indicators of the formation of readiness of future physical education teachers to organize competitive activities in sports games. Cognitive (knowledge about the organization of competitive activities in sports games, students' understanding of the importance of the formation of readiness and personal self-determination); emotional-value (a conscious interest of higher education students to be ready to organize competitive sports activities through the establishment of personal self-determination); voluntary impulse (the readiness of students to take responsibility, to act independently during the organization of competitive sports activities despite doubts (completion of an act); activity (the ability of higher education students to overcome challenges in the process of organizing competitive sports activities, the ability to implement ideas into practical sports activities). uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject готовність uk
dc.subject здобувачі вищої освіти uk
dc.subject майбутні учителі фізичної культури uk
dc.subject змагальна діяльність uk
dc.subject спортивні ігри uk
dc.subject readiness uk
dc.subject higher education students uk
dc.subject future physical education teachers uk
dc.subject competitive activities uk
dc.subject sports games uk
dc.title Формування готовності майбутніх вчителів фізичної культури до організації змагальної діяльності зі спортивних ігор uk
dc.title.alternative Formation of the readiness of future physical education teachers to organize competitive activities in sports games uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2025.01(186).32


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics