Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив фізичних вправ на показники рівноваги дітей 10-12 років з особливими освітніми потребами

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Микитин, Л. М.
dc.date.accessioned 2024-12-06T14:07:51Z
dc.date.available 2024-12-06T14:07:51Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Микитин, Л. М. Вплив фізичних вправ на показники рівноваги дітей 10-12 років з особливими освітніми потребами / Л. М. Микитин // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 11 (184). – С. 133-135. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46904
dc.description.abstract У статті розглянуто утримання рівноваги дітьми віком 10-12 років з особливими освітніми потребами. Первинні обстеження показали, що діти з особливими потребами можуть втримати рівновагу на незначний проміжок часу, проте можуть впасти при виконанні рухливих вправ, що вимагають координації. Метою дослідження було обґрунтувати та оцінити ефективність фізичних вправ з позицій корекції показників рівноваги у дітей 10-12 років з особливими освітніми потребами. Проведені нами дослідження виявили, що показники рівноваги відповідають низькому та нижче середнього рівня. На підставі отриманих даних була розроблена методика для покращення і певної корекції показників рівноваги. Після впровадження програми виявлено достовірне поліпшення показників за шкалою рівноваги PBS дітей з особливими освітніми потребами в основній групі. Приріст їх показників збільшився на 30,5 %. uk
dc.description.abstract The article deals with the balance maintenance by children aged 10-12 years with special educational needs. Initial examinations have shown that children with special needs can maintain balance for a short period of time, but can fall when performing motor exercises that require coordination. The aim of the study was to substantiate and evaluate the effectiveness of physical exercises in terms of correction of balance indicators in children aged 10-12 years with special educational needs. Our research has shown that balance indicators correspond to low and below average levels. Based on the data obtained, a methodology was developed to improve and correct balance indicators. After implementing the program, a significant improvement in the PBS balance scale scores of children with special educational needs in the main group was found. The increase of their indicators increased by 30.5 %. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject фізичні вправи uk
dc.subject рівновага uk
dc.subject діти з особливими потребами uk
dc.subject physical exercises uk
dc.subject balance uk
dc.subject children with special needs uk
dc.title Вплив фізичних вправ на показники рівноваги дітей 10-12 років з особливими освітніми потребами uk
dc.title.alternative The effect of physical exercises on the balance of children aged 10-12 years with special educational needs uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 796.01
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.11(184).25


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу