Розглянуто питання удосконалення критичного мислення стосовно викладання української літератури у закладі спеціальної освіти. Зокрема, висвітлено теоретико-методологічні засади та практику впровад-ження технології розвитку критичного мислення на уроках української літератури в учнів з інтелектуальними порушеннями. Доведено, що розгля-нута технологія є активним та інтерактивним процесом пізнання, що відбується одночасно на багатьох рівнях. Наголошується, що удосконалення критичного мислення на уроках є ефективним засобом розвитку логічного мислення школярів.
The article considers the issues of improving critical thinking in the teaching of Ukrainian literature in a special education institution. In particular, the theoretical and methodological principles and practice of implementing the technology of developing critical thinking in the lessons of Ukrainian literature for students with intellectual disabilities are highlighted. It is proved that the technology in question is an active and interactive process of cognition that takes place simultaneously on many levels. It is emphasised that improving critical thinking in the classroom is an effective means of developing students' logical thinking.