У дисертації досліджено питання науково-методичної роботи як засобу удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога. Було визначено і науково обгрунтовано поняття «професійна компетентність вчителядефектолога», виокремлено її компоненти, критерії та рівні сформованості.
Визначено сутність і критерії диференційованої науково-методичної роботи спеціальної школи як засобу удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога. Теоретично обгрунтовано та практично визначено зміст і форми диференційованої науково-методичної роботи педагогів спеціальних шкіл, виявлено критерії її якісного функціонування.
Запропонована методика грунтується на вдосконаленні та поєднанні традиційних та новітніх форм організації науково-методичної роботи вчителя-дефектолога.
The thesis investigates the problem of scientific and technical work as a means of improving the professional competence of teachers pathologists. Been identified and scientifically substantiated the concept of "professional competence of teachers pathologists", singled out its criteria and the level of its formation.
As a result of research work was the essence and principles of differentiated scientific and technical work of special schools as a means of improving the professional competence of teachers pathologists. Theoretically grounded and practically defined the content and form differentiated scientific and technical work of teachers of special schools being shown its good performance.
The technique is based on improving and combining traditional and new forms of scientific and technical work teachers pathologists.