Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Науково-методична робота спеціальної школи як засіб удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Басалюк, Наталія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-11-20T13:59:48Z
dc.date.available 2024-11-20T13:59:48Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Басалюк, Наталія Миколаївна. Науково-методична робота спеціальної школи як засіб удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 – корекційна педагогіка / Басалюк Наталія Миколаївна ; наук. керівник Миронова Світлана Петрівна ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. - Київ, 2012. - 180 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46745
dc.description.abstract У дисертації досліджено питання науково-методичної роботи як засобу удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога. Було визначено і науково обгрунтовано поняття «професійна компетентність вчителядефектолога», виокремлено її компоненти, критерії та рівні сформованості. Визначено сутність і критерії диференційованої науково-методичної роботи спеціальної школи як засобу удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога. Теоретично обгрунтовано та практично визначено зміст і форми диференційованої науково-методичної роботи педагогів спеціальних шкіл, виявлено критерії її якісного функціонування. Запропонована методика грунтується на вдосконаленні та поєднанні традиційних та новітніх форм організації науково-методичної роботи вчителя-дефектолога. uk
dc.description.abstract The thesis investigates the problem of scientific and technical work as a means of improving the professional competence of teachers pathologists. Been identified and scientifically substantiated the concept of "professional competence of teachers pathologists", singled out its criteria and the level of its formation. As a result of research work was the essence and principles of differentiated scientific and technical work of special schools as a means of improving the professional competence of teachers pathologists. Theoretically grounded and practically defined the content and form differentiated scientific and technical work of teachers of special schools being shown its good performance. The technique is based on improving and combining traditional and new forms of scientific and technical work teachers pathologists. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject науково-методична робота uk
dc.subject вчитель-дефектолог uk
dc.subject кваліфікація uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject удосконалення професійної компетентності uk
dc.subject рівні професійної компетентності uk
dc.subject scientific and methodical work uk
dc.subject therapist or teacher uk
dc.subject qualifications uk
dc.subject competence uk
dc.subject improvement of professional competence uk
dc.subject readiness level of professional competence uk
dc.title Науково-методична робота спеціальної школи як засіб удосконалення професійної компетентності вчителя-дефектолога uk
dc.title.alternative Scientific-methodical work as a means of improving the professional competence of teachers pathologists uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376:376.011.3-051(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу