ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кононенко, Л.М. | |
dc.date.accessioned | 2014-02-22T10:38:26Z | |
dc.date.available | 2014-02-22T10:38:26Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Кононенко Л.М. Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи / Л.М. Кононенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – Випуск 42 : збірник наукових праць / за заг. ред. проф. В.Д. Cиротюка. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – C. 110-115 | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4650 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто використання діяльнісного підходу на уроках біології. Пріоритетом сучасної шкільної біологічної освіти є формування в учнів школи основних систематизованих біологічних понять. Розумінню понять про рівні організації живої природи як системних знань сприяє діяльнісний підхід суб’єкт-суб’єктного навчання на уроці. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article considers the utilization of activity approach in biology lessons. Priority modern school of biological education is the development of students ' school of the basic systematic biological concepts. Understanding the concepts about the levels of organization of living organisms as a system of knowledge contributes to the activity approach the subject-to-subject during a lesson. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | діяльнісний підхід | ru_RU |
dc.subject | учні школи | ru_RU |
dc.subject | біологічні поняття | ru_RU |
dc.subject | рівні організації живої природи | ru_RU |
dc.subject | activity approach | ru_RU |
dc.subject | students of the school | ru_RU |
dc.subject | biological concept | ru_RU |
dc.subject | levels of organization of living nature | ru_RU |
dc.title | Діяльнісний підхід до формування в учнів школи основних біологічних понять про рівні організації живої природи | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |