Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крилова, Вселена Олександрівна
dc.date.accessioned 2024-10-16T09:31:12Z
dc.date.available 2024-10-16T09:31:12Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Крилова, В. Харизма викладача в екзистенціальних вимірах буття / В. Крилова // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. – 2023. – № 1. – С. 87-95. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/46335
dc.description.abstract В статті аналізується специфіка феномену харизми викладача, що включає в себе як особистісні, так і комунікативні виміри. Використовується методологія метаантропології Н. Хамітова, вчення про буденне, граничне та метаграничне буття людини. Для осмислення аспектів особистісного діалогу між викладачем та студентом методологічно плідним видався підхід М. Бубера, який вдало аналізує специфіку комунікативної системи «Я-Ти», що приводить до взаєморозуміння та конструктивної співтворчості, а також «Я-Воно» як комунікативної системи об’єктивації Іншого та світу за відсутності особистісного діалогу. Пропонується авторська концепція харизми викладача, у рамках якої усвідомлюється екзистенціально-тілесна, екзистенціально-особистісна та екзистенціально-комунікативна харизма викладача, що проявляються у процесі спілкування зі студентами. uk
dc.description.abstract The article analyzes the specificity of a teacher’s charisma phenomenon, which includes both personal and existential dimensions. The methodology of N. Khamitov metaanthropology, the doctrine of everyday, ultimate and transcendental dimensions of human existence, is used. For understanding the aspects of personal dialogue between teacher and student we use the approach of M. Buber, which successfully analyzes the specifics of the communicative system “I-You”, which leads to mutual understanding and constructive co-creation, as well as “I-It” as a communicative system of objectification of the Other person according to lack of personal dialogue. The author’s concept of the teacher’s charisma is proposed, within the existentially-physical, existentially-personal and existentially-communicative charisma of a teacher, manifested in process of communication with students are realized. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Педагогічна преса uk
dc.subject викладач uk
dc.subject особистість uk
dc.subject харизма uk
dc.subject екзистенціально-тілесна харизма uk
dc.subject екзистенціально-особистісна харизма uk
dc.subject екзистенціально-комунікативна харизма uk
dc.subject метаантропологія uk
dc.subject буденне буття людини uk
dc.subject граничне буття людини uk
dc.subject метаграничне буття людини uk
dc.subject teacher uk
dc.subject personality uk
dc.subject existentially-physical charisma uk
dc.subject existentially-personal charisma uk
dc.subject existentially-communicative charisma uk
dc.subject metaanthropology uk
dc.subject everyday dimension of human existence uk
dc.subject ultimate dimension of human existence uk
dc.subject transcendental dimension of human existence uk
dc.title Харизма викладача в екзистенціальних вимірах буття uk
dc.title.alternative Charisma of a teacher in existential dimensions of human being uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 111.11:111.32:27-587.6 (043.3)
dc.identifier.doi 10.32782/NPU-VOU.2023.1(88).11


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу