ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Fedicheva, Nataliya | |
dc.contributor.author | Shopin, Pavlo | |
dc.date.accessioned | 2024-07-29T12:56:27Z | |
dc.date.available | 2024-07-29T12:56:27Z | |
dc.date.issued | 2017-04 | |
dc.identifier.citation | Fedicheva, N. V. Incorporating the Values-Clarification Approach into Foreign Language Classroom / N. V. Fedicheva, P. Shopin // Україна – Китай: діалог культур : матеріалів VIІ Міжнародної науково-практичної конференції та Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні тенденції сходознавства» (25–26 квітня 2017, 27–28 квітня 2017, м. Полтава–Старобільськ). – Старобільськ : ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка», 2017. – С. 208–217. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45863 | |
dc.description.abstract | This paper considers the importance of engaging students in practical experience, which helps them to understand their own feelings, beliefs and values. Different approaches to clarify values are given. The authors of the article advocate approach that helps students to think and talk about the various values and of how they demonstrate them in relation to themselves, others and the world community as a whole. The approach inspires students to choose their own moral, human, social, cultural and personal values. The potential of language in the application of this approach has been substantiated. | uk |
dc.description.abstract | Тези присвячені проблемі формування цінностей студентів університету на заняттях з англійської мови. Розглядається важливість залучення студентів до практичного досвіду, який допомагає їм усвідомлювати свої власні почуття, переконання і цінності. Розглянуто різні підходи до роз'яснення цінностей. Пропагується підхід, який допомагає студентам думати і міркувати про різні цінності і їх вираження по відношенню до себе, іншим, спільноті і світу в цілому. Цей підхід надихає студентів вибирати свої власні моральні, людські, соціальні, культурні та особисті цінності. Обгрунтувано потенціал предмету «іноземна мова» в застосуванні такого підходу і наведено приклади стратегій, які можуть формувати цінності у школярів та студентської молоді. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | uk |
dc.subject | clarification of values | uk |
dc.subject | the formation of values | uk |
dc.subject | approach | uk |
dc.subject | strategies | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | роз'яснення цінностей | uk |
dc.subject | формування цінностей | uk |
dc.subject | підхід | uk |
dc.subject | приклади стратегій | uk |
dc.title | Incorporating the Values Crarification Approach Into Foreign Language Classroom | uk |
dc.title.alternative | Роз'яснення цінностей на заняттях з іноземної мови | uk |
dc.type | Proceedings of the conference/scientific event | uk |
dc.identifier.udc | 371.32:811 |