This paper considers the importance of engaging students in practical experience, which helps them to understand their own feelings, beliefs and values. Different approaches to clarify values are given. The authors of the article advocate approach that helps students to think and talk about the various values and of how they demonstrate them in relation to themselves, others and the world community as a whole. The approach inspires students to choose their own moral, human, social, cultural and personal values. The potential of language in the application of this approach has been substantiated.
Тези присвячені проблемі формування цінностей студентів університету на заняттях з англійської мови. Розглядається важливість залучення студентів до практичного досвіду, який допомагає їм усвідомлювати свої власні почуття, переконання і цінності. Розглянуто різні підходи до роз'яснення цінностей. Пропагується підхід, який допомагає студентам думати і міркувати про різні цінності і їх вираження по відношенню до себе, іншим, спільноті і світу в цілому. Цей підхід надихає студентів вибирати свої власні моральні, людські, соціальні, культурні та особисті цінності. Обгрунтувано потенціал предмету «іноземна мова» в застосуванні такого підходу і наведено приклади стратегій, які можуть формувати цінності у школярів та студентської молоді.