Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Вплив туристсько-краєзнавчої діяльності на формування моральних якостей молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Троценко, В. В.
dc.contributor.author Сембрат, С. В.
dc.date.accessioned 2024-07-03T09:49:17Z
dc.date.available 2024-07-03T09:49:17Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Троценко, В. В. Вплив туристсько-краєзнавчої діяльності на формування моральних якостей молодших школярів / В. В.Троценко, С. В. Сембрат // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 6 (179). – С. 226-229. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45667
dc.description.abstract У статті на основі систематизації та аналізу літературних джерел і передового практичного досвіду, визначена ефективність впливу туристсько-краєзнавчої роботи на формування моральних якостей молодших школярів. Подано структурну модель формування моральних якостей учнів 3-4 класів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності, яка забезпечила комплексний підхід до розв’язання поставленої проблеми. Вивчення й аналіз психолого-педагогічної літератури, зарубіжного та вітчизняного педагогічного досвіду з досліджуваної проблеми, результати проведеного діагностування дали змогу визначити такі педагогічні умови формування моральних якостей учнів 3–4 класів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності: особистісно зорієнтоване виховання моральних якостей учнів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності; урахування вікових та індивідуальних особливостей і особистісних якостей молодших школярів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності; комплексний підхід до формування моральних якостей учнів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності; взаємозв’язок навчальної, позакласної та позашкільної туристсько-краєзнавчої діяльності; вдосконалення змісту виховної роботи з формування моральних якостей учнів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності; спільна робота школи і сім’ї щодо формування моральних якостей молодших школярів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності. На основі проведеного дослідження встановлено, що ефективність формування в молодших школярів моральних якостей у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності забезпечується: особистісно зорієнтованим вихованням, яке передбачає активну участь у виховній роботі кожного учня з урахуванням його вікових особливостей і особистісних якостей; комплексним підходом до виховання в учнів початкових класів моральних якостей на уроках, в процесі позакласної і позашкільної роботи та спілкування з батьками. uk
dc.description.abstract In the article, based on the systematization and analysis of literary sources and best practical experience, the effectiveness of the influence of tourism and local history work on the formation of moral qualities of younger schoolchildren is determined. A structural model of the formation of moral qualities of students of 3-4 grades in the process of tourism and local history activities is presented, which provided a comprehensive approach to solving the problem. The study and analysis of psychological-pedagogical literature, foreign and domestic pedagogical experience on the researched problem, the results of the diagnostics made it possible to determine the following pedagogical conditions for the formation of moral qualities of students of grades 3-4 in the process of tourism and local history activities: personally oriented education of moral qualities of students in the process of tourism - local history activities; taking into account the age and individual characteristics and personal qualities of younger schoolchildren in the process of tourist and local history activities; a comprehensive approach to the formation of moral qualities of students in the process of tourism and local history activities; the relationship between educational, extracurricular and extracurricular tourism and local history activities; improvement of the content of educational work on the formation of moral qualities of students in the process of tourism and local history activities; joint work of school and family on the formation of moral qualities of younger schoolchildren in the process of tourism and local history activities. On the basis of the conducted research, it was established that the effectiveness of the formation of moral qualities in younger schoolchildren in the process of tourism and local history activities is ensured by: personally oriented education, which involves active participation in the educational work of each student, taking into account his age characteristics and personal qualities; a comprehensive approach to the education of primary school students in moral qualities in lessons, in the process of extracurricular and extracurricular work and communication with parents. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject структурна модель uk
dc.subject моральні якості uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject туристсько-краєзнавча діяльність uk
dc.subject structural model uk
dc.subject moral qualities uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.subject tourist and local history activities uk
dc.title Вплив туристсько-краєзнавчої діяльності на формування моральних якостей молодших школярів uk
dc.title.alternative The influence of tourism and local history activities on the formation of moral qualities of younger schoolchildren uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.5.015.31:17.022.1]:796.5:908
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.6(179).43


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу