Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Усвідомлення через рух як ключове освітнє завдання фізичного виховання студентів

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Г. Л.
dc.contributor.author Козлова, Т. Г.
dc.contributor.author Шарафутдінова, С. У.
dc.date.accessioned 2024-07-02T09:12:16Z
dc.date.available 2024-07-02T09:12:16Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Бойко, Г. Л. Усвідомлення через рух як ключове освітнє завдання фізичного виховання студентів / Г. Л. Бойко, Т. Г. Козлова, С. У. Шарафутдінова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 6 (179). – С. 56-59. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45629
dc.description.abstract Метою дослідження було освітлення поглядів авторів та формування у студентів осмисленого виконання фізичних вправ, усвідомлення особливостей раціонального використання рухової діяльності в процесі занять фізичного виховання. Предметним обговоренням роботи є розкриття необхідності свідомого використання знань розвитку різних фізичних здібностей в напрямках осмислення рухових дій та вивчення способів освоєння умінь аналізу власної тілесної культури. Виконання завдань роботи через аналіз педагогічної літератури, літератури з фізичної культури та інформації з мережі Інтернет щодо основних особливостей дослідження власних рухових можливостей дає можливість скеровувати навчальні напрямки ознайомлення студентів з характеристиками та усвідомленням раціональності виконання рухових дій, збагачення свідомого досвіду використання засобів фізичної культури. Такі аспекти слід вважати новизною дослідження. Висновки підкреслюють погляди на актуальність внесення у навчальний процес практичних занять фізичного виховання аспектів активізації свідомого сприйняття студентами методичних особливостей самостійного дослідження та вдосконалення раціональності виконання рухових дій та реалізації засобів зняття зайвого навантаження. uk
dc.description.abstract The purpose of the study was to clarify the views of the authors and to form in students a meaningful performance of physical exercises, awareness of the features of the rational use of motor activity in the process of physical education classes. The subject discussion of the work is the disclosure of the need to consciously use the knowledge of the development of various physical abilities in the directions of understanding motor actions and studying ways of mastering the skills of analyzing one's own physical culture. Performing work tasks through the analysis of pedagogical literature, physical culture literature and information from the Internet about the main features of the study of one's own motor capabilities makes it possible to direct the educational directions of familiarizing students with the characteristics and awareness of the rationality of performing motor actions, enriching the conscious experience of using physical culture tools. Such aspects should be considered the novelty of the research. The conclusions emphasize the views on the relevance of introducing aspects of the students' conscious perception of the methodological features of independent research into the educational process of practical physical education classes and improving the rationality of performing motor actions and implementing means of removing excess load. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject усвідомлення uk
dc.subject самоконтроль uk
dc.subject рух uk
dc.subject фізична культура uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject оздоровче тренування uk
dc.subject awareness uk
dc.subject self-control uk
dc.subject movement uk
dc.subject physical culture uk
dc.subject physical education uk
dc.subject health training uk
dc.title Усвідомлення через рух як ключове освітнє завдання фізичного виховання студентів uk
dc.title.alternative Awareness through movement as a key educational task of students' physical education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.6(179).09


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics