Метою дослідження було освітлення поглядів авторів та формування у студентів осмисленого виконання фізичних вправ, усвідомлення особливостей раціонального використання рухової діяльності в процесі занять фізичного виховання.
Предметним обговоренням роботи є розкриття необхідності свідомого використання знань розвитку різних фізичних здібностей в напрямках осмислення рухових дій та вивчення способів освоєння умінь аналізу власної тілесної культури.
Виконання завдань роботи через аналіз педагогічної літератури, літератури з фізичної культури та інформації з мережі Інтернет щодо основних особливостей дослідження власних рухових можливостей дає можливість скеровувати навчальні напрямки ознайомлення студентів з характеристиками та усвідомленням раціональності виконання рухових дій, збагачення свідомого досвіду використання засобів фізичної культури. Такі аспекти слід вважати новизною дослідження. Висновки підкреслюють погляди на актуальність внесення у навчальний процес практичних занять фізичного виховання аспектів активізації свідомого сприйняття студентами методичних особливостей самостійного дослідження та вдосконалення раціональності виконання рухових дій та реалізації засобів зняття зайвого навантаження.
The purpose of the study was to clarify the views of the authors and to form in students a meaningful performance of physical exercises, awareness of the features of the rational use of motor activity in the process of physical education classes. The subject discussion of the work is the disclosure of the need to consciously use the knowledge of the development of various physical abilities in the directions of understanding motor actions and studying ways of mastering the skills of analyzing one's own physical culture. Performing work tasks through the analysis of pedagogical literature, physical culture literature and information from the Internet about the main features of the study of one's own motor capabilities makes it possible to direct the educational directions of familiarizing students with the characteristics and awareness of the rationality of performing motor actions, enriching the conscious experience of using physical culture tools. Such aspects should be considered the novelty of the research. The conclusions emphasize the views on the relevance of introducing aspects of the students' conscious perception of the methodological features of independent research into the educational process of practical physical education classes and improving the rationality of performing motor actions and implementing means of removing excess load.