Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості розвитку рівноваги тіла школярів із сенсорною депривацією в порівняні з їхніми відносно здоровими однолітками

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Буховець, Б. О.
dc.contributor.author Кучеренко, Г. В.
dc.contributor.author Тодоров, П. І.
dc.date.accessioned 2024-05-30T06:34:08Z
dc.date.available 2024-05-30T06:34:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Буховець, Б. О. Особливості розвитку рівноваги тіла школярів із сенсорною депривацією в порівняні з їхніми відносно здоровими однолітками / Б. О. Буховець, Г. В. Кучеренко, П. І.Тодоров // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 5 (178). – С. 32-36. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45255
dc.description.abstract У статті представлено дані, щодо відмінностей показників рівноваги тіла школярів 11 років з порушенням зору в порівнянні з їхніми відносно здоровими однолітками. Науковці відмічають, що сенсорна депривація у вигляді порушення зору призводить до координаційних розладів різного ступеню прояву. Мета статті - аналіз розвитку рівноваги тіла школярів 11 років із порушенням зору в порівнянні з їхніми відносно здоровими однолітками. Школярі з порушенням зору за хвилину втрачають рівновагу тіла у положенні «Фламінго» на 16 разів більше, ніж їхні однолітки без даної патології, а отже їхня здатність до утримання рівноваги розвинена гірше, що підтверджується даними статистичного аналізу на достовірність (р<0,01). Перспективи подальших досліджень. Подальші наукові дослідження будуть присвячені розробці та впровадженню сучасної програми фізичного виховання для школярів 11 років із порушенням зору. uk
dc.description.abstract The article presents data on the differences in balance indicators of 11-year-old schoolchildren with visual impairment compared to their relatively healthy peers. Scientists note that sensory deprivation in the form of visual impairment leads to coordination disorders and motor disorders of various degrees of manifestation. The purpose of the article is to analyze the balance development of 11-year-old schoolchildren with visual impairment in comparison with their relatively healthy peers. Schoolchildren with visual impairment lose their balance in the "Flamingo" position 16 times more per minute than their peers without this pathology, and therefore their ability to maintain balance is less developed, which is confirmed by statistical analysis for reliability (p<0.01). In the same way, boys with visual impairment committed 14.4 more "fouls" than their peers, in whom visual impairment was not detected. This difference is statistically significant at the p<0.01 level. The difference in girls' performance on this task averaged 18 errors per minute, and had the same direction and was significant at the 1% level. The comparison made it possible to reveal significant differences, schoolchildren with visual impairment (boys and girls) have a lower ability to maintain balance than their peers without visual impairment. Prospects for further research. Further scientific research will be devoted to the development and implementation of a modern physical education program for 11-year-old schoolchildren with visual impairment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject школярі uk
dc.subject фізична підготовленість uk
dc.subject рівновага тіла uk
dc.subject порушення зору uk
dc.subject сенсорна депривація uk
dc.subject фізичне виховання uk
dc.subject schoolchildren uk
dc.subject physical fitness uk
dc.subject body balance uk
dc.subject visual impairment uk
dc.subject sensory deprivation uk
dc.subject physical education uk
dc.title Особливості розвитку рівноваги тіла школярів із сенсорною депривацією в порівняні з їхніми відносно здоровими однолітками uk
dc.title.alternative Features of development of body balance of schoolchildren with sensory deprivation compared to their relatively healthy peers uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 373.015:796-056.262
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.5(178).06


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу