ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сахневич, Ірина Дем’янівна | |
dc.date.accessioned | 2011-09-26T12:07:11Z | |
dc.date.available | 2011-09-26T12:07:11Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Сахневич, Ірина Дем'янівна. Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / І. Д. Сахневич ; керівник роботи М. В. Левківський ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Житомир, 2010. - 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44 | |
dc.description.abstract | Розроблено модель формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності, обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють забезпеченню активізації громадянського самовизначення вихованців. Розкрито сутність дефініцій "громадянське самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів". Визначено критерії (повнота, глибина осмислення та міцність знань; зміст, спрямованість і стійкість мотивів, характер емоцій; ступінь розвитку умінь і навичок поведінки, їх стійкість; ступінь розвитку саморегуляції та контролю поведінки) та розроблено відповідні їм показники для виявлення рівнів сформованості громадянського самовизначення учнів (високий, достатній, середній, низький). Обгрунтовано структуру громадянського самовизначення як системи взаємопов'язаних компонентів - когнітивного, емоційно-мотиваційного, діяльнісно-поведнікового та саморегулятивного. | ru_RU |
dc.description.abstract | The thesis presents a theoretical and experimental study of the civil self-comprehension formation problem of vocational educational establishment students. The paper above mentioned analyses the essence and interrelation of basic notions in the research-paper, it observes methodological basis of self-comprehension formation process of school youth. The dissertation develops the historical aspects of civil self-comprehension formation. It substantiates theoretically and proves practically the peculiarities of pedagogical conditions for civil self-comprehension formation of vocational educational establishment students in extracurricular activities. The paper suggests the model of civil self-comprehension formation of vocational educational establishment students in extracurricular activities. Effectiveness of the models is tested and experimentally proved. The main results of the research are being introduced in educational process of vocational educational establishments. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка | ru_RU |
dc.subject | самовизначення | ru_RU |
dc.subject | громадянське самовизначення | ru_RU |
dc.subject | громадянське самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів | ru_RU |
dc.subject | педагогічні умови формування громадянського самовизначення | ru_RU |
dc.subject | форми і методи роботи | ru_RU |
dc.subject | self-comprehension | ru_RU |
dc.subject | civil self-comprehension | ru_RU |
dc.subject | civil self-comprehension of vocational educational establishment students | ru_RU |
dc.subject | pedagogical conditions for civil self-comprehension formation | ru_RU |
dc.subject | forms and methods of work | ru_RU |
dc.subject.classification | 37.06: 371.09 | ru_RU |
dc.title | Формування громадянського самовизначення учнів професійно-технічних навчальних закладів у позанавчальній діяльності | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |