Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сучасні підходи до вивчення анатомії і фізіології у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Омельченко, Т. Г.
dc.date.accessioned 2024-04-25T07:04:34Z
dc.date.available 2024-04-25T07:04:34Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Омельченко, Т. Г. Сучасні підходи до вивчення анатомії і фізіології у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю / Т. Г. Омельченко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15 : Науково- педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – Вип. 3К (176). – С. 360-364. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44959
dc.description.abstract У статті висвітлено сучасні методичні підходи до вивчення «Анатомії та фізіології» для студентів фізкультурного профілю. Обґрунтовано доцільність вивчення дисципліни у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю та визначено необхідність пошуку інноваційних підходів до вивчення «Анатомії і фізіології». В статті розроблено і представлено структуру та зміст навчальної дисципліни «Анатомія і фізіологія» для студентів фізкультурного профілю. Інноваційні підходи до вивчення «Анатомії та Фізіології» у вищих навчальних закладах (ВНЗ) повинні включати такі методи як віртуальна анатомія та фізіологія, засоби візуалізації, які сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу. Мета дослідження полягає в узагальненні і систематизації сучасних підходів до вивчення анатомії і фізіології у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю, пошуку інноваційних підходів до вивчення навчальної дисципліни студентами задля формування стандартизованих компетентностей. Методологічну основу дослідження становить комплекс методів, загальнонаукові методи дослідження, зокрема аналіз і синтез; узагальнення та систематизація; контент-аналіз. Наукова новизна: в статті проаналізовано та визначено переваги використання інтерактивного методу навчання – кейс-методу (case-study). Перевагою використання кейс-методів є активність студентів, залучення студентів до роботи з інформацією, формування вміння та навичок самостійно приймати рішення. Успішному вивченню «Анатомії та фізіології» сприяють віртуальні лабораторії, симулятори та комп'ютерні програми. Висновки: підвищення якості та результативності навчання студентів з «Анатомії та фізіології» можна досягнути використовуючи засоби візуалізації (віртуальна анатомія та фізіологія), інтерактивні методи навчання – кейс-метод (case-study), фрагменти відео з YouTube. uk
dc.description.abstract The article highlights modern methodical approaches to the study of "Anatomy and Physiology" for physical education students. The expediency of studying the discipline in higher educational institutions of the physical culture profile is substantiated, and the need to find innovative approaches to the study of "Anatomy and Physiology" is determined. The article develops and presents the structure and content of the study discipline "Anatomy and Physiology" for physical education students. Innovative approaches to the study of "Anatomy and Physiology" in higher education institutions (HEIs) should include such methods as virtual anatomy and physiology, visualization tools that contribute to better learning of educational material. The purpose of the study is to generalize and systematize modern approaches to the study of anatomy and physiology in higher educational institutions of the physical education profile, to find innovative approaches to the study of the academic discipline by students in order to form standardized competencies. The methodological basis of the research is a complex of methods, general scientific methods of research, in particular analysis and synthesis; generalization and systematization; content analysis. Scientific novelty: the article analyzes and defines the advantages of using an interactive teaching method - the case-study method. The advantage of using case methods is the activity of students, the involvement of students in working with information, the formation of skills and abilities to make decisions independently. Virtual laboratories, simulators and computer programs contribute to the successful study of "Anatomy and Physiology". Conclusions: improving the quality and effectiveness of students' training in "Anatomy and Physiology" can be achieved using visualization tools (virtual anatomy and physiology), interactive learning methods - case-study, video fragments from YouTube. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject студенти uk
dc.subject анатомія людини uk
dc.subject фізіологія людини uk
dc.subject методи навчання uk
dc.subject засоби навчання uk
dc.subject кейс-метод uk
dc.subject students uk
dc.subject human anatomy uk
dc.subject human physiology uk
dc.subject teaching methods uk
dc.subject teaching aids uk
dc.subject case-method uk
dc.title Сучасні підходи до вивчення анатомії і фізіології у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю uk
dc.title.alternative Modern approaches to the study of anatomy and physiology in higher educational institutions of the physical culture profile uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 613: 378
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).79


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу