У статті висвітлено сучасні методичні підходи до вивчення «Анатомії та фізіології» для студентів фізкультурного профілю. Обґрунтовано доцільність вивчення дисципліни у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю та визначено необхідність пошуку інноваційних підходів до вивчення «Анатомії і фізіології». В статті розроблено і представлено структуру та зміст навчальної дисципліни «Анатомія і фізіологія» для студентів фізкультурного профілю. Інноваційні підходи до вивчення «Анатомії та Фізіології» у вищих навчальних закладах (ВНЗ) повинні включати такі методи як віртуальна анатомія та фізіологія, засоби візуалізації, які сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу. Мета дослідження полягає в узагальненні і систематизації сучасних підходів до вивчення анатомії і фізіології у вищих навчальних закладах фізкультурного профілю, пошуку інноваційних підходів до вивчення навчальної дисципліни студентами задля формування стандартизованих компетентностей. Методологічну основу дослідження становить комплекс методів, загальнонаукові методи дослідження, зокрема аналіз і синтез; узагальнення та систематизація; контент-аналіз. Наукова новизна: в статті проаналізовано та визначено переваги використання інтерактивного методу навчання – кейс-методу (case-study). Перевагою використання кейс-методів є активність студентів, залучення студентів до роботи з інформацією, формування вміння та навичок самостійно приймати рішення. Успішному вивченню «Анатомії та фізіології» сприяють віртуальні лабораторії, симулятори та комп'ютерні програми. Висновки: підвищення якості та результативності навчання студентів з «Анатомії та фізіології» можна досягнути використовуючи засоби візуалізації (віртуальна анатомія та фізіологія), інтерактивні методи навчання – кейс-метод (case-study), фрагменти відео з YouTube.
The article highlights modern methodical approaches to the study of "Anatomy and Physiology" for physical education students. The expediency of studying the discipline in higher educational institutions of the physical culture profile is substantiated, and the need to find innovative approaches to the study of "Anatomy and Physiology" is determined. The article develops and presents the structure and content of the study discipline "Anatomy and Physiology" for physical education students. Innovative approaches to the study of "Anatomy and Physiology" in higher education institutions (HEIs) should include such methods as virtual anatomy and physiology, visualization tools that contribute to better learning of educational material. The purpose of the study is to generalize and systematize modern approaches to the study of anatomy and physiology in higher educational institutions of the physical education profile, to find innovative approaches to the study of the academic discipline by students in order to form standardized competencies. The methodological basis of the research is a complex of methods, general scientific methods of research, in particular analysis and synthesis; generalization and systematization; content analysis. Scientific novelty: the article analyzes and defines the advantages of using an interactive teaching method - the case-study method. The advantage of using case methods is the activity of students, the involvement of students in working with information, the formation of skills and abilities to make decisions independently. Virtual laboratories, simulators and computer programs contribute to the successful study of "Anatomy and Physiology". Conclusions: improving the quality and effectiveness of students' training in "Anatomy and Physiology" can be achieved using visualization tools (virtual anatomy and physiology), interactive learning methods - case-study, video fragments from YouTube.