Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування в учнів основної і старшої школи дослідницьких умінь засобами позакласного освітнього середовища

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернецький, Ігор Станіславович
dc.date.accessioned 2024-03-26T12:21:20Z
dc.date.available 2024-03-26T12:21:20Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Чернецький, Ігор Станіславович. Формування в учнів основної і старшої школи дослідницьких умінь засобами позакласного освітнього середовища : дис. … канд. пед. наук : 13.00.09 – теорія навчання / Чернецький Ігор Станіславович ; наук. керівник Атаманчук Петро Сергійович ; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. – Кам'янець-Подільський, 2011. – 218 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44577
dc.description.abstract У роботі вперше теоретично обґрунтовано, розроблено й експериментально перевірено модель упорядкування засобів позакласного освітнього середовища відповідно до його структурних складових і функціональних компонентів та методику організації процесу формування в учнів дослідницьких умінь у навчальному середовищі «Відкрита природнича демонстрація»; визначено в позакласному освітньому середовищі структурні складові (просторово-матеріальна, соціально-особистісна й інформаційно-технологічна), функціональні компоненти (навчальне середовище, середовище навчання) та засобове забезпечення (матеріальні, процесуальні та внутрішні засоби). Систематизовано засоби у відповідності до структурних складових і функціональних компонентів позакласного освітнього середовища; здійснено ієрархічне впорядкування функціональних компонентів позакласного освітнього середовища; визначено дослідницькі уміння як інтегровану сукупність інтелектуально-творчих, інформаційних та організаційних умінь; обґрунтовано критерії й показники визначення ефективності впровадження методики формування в учнів дослідницьких умінь у навчальному середовищі «Відкрита природнича демонстрація». uk
dc.description.abstract The paper first theoretically founded, developed and experimentally verified model of organizing extracurricular educational environment according to its structural components and functional components and methods of process development of students' research skills in a learning environment «Open science demonstration», defined in extracurricular educational environment structural components (space and material, social and personal information-technology), functional components (learning environment, learning environment) and zasobove security (physical, procedural and internal tools). Systematized means in accordance with the structural components and functional components of extracurricular educational environment by a hierarchical arrangement of functional components of extracurricular educational environment; defined research skills as an integrated set of intellectual, creative, informational and organizational skills, the criteria and indicators determine the effectiveness of the implementation methodology development of students' research skills in the learning environment of «Open science demonstration». The technique of the formation of students' research skills in a learning environment «open natural demonstration» has successfully tested its effectiveness is confirmed experimentally. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject позакласне освітнє середовище uk
dc.subject навчальне середовище uk
dc.subject середовище навчання uk
dc.subject засоби позакласного освітнього середовища uk
dc.subject структурні складові та функціональні компоненти позакласного освітнього середовища uk
dc.subject дослідницькі уміння uk
dc.subject навчальне середовище «Відкрита природнича демонстрація» uk
dc.subject extracurricular educational environment uk
dc.subject learning environment uk
dc.subject learning environment uk
dc.subject means of extracurricular educational environment uk
dc.subject structural components and functional components of extracurricular educational environment uk
dc.subject research skills uk
dc.subject learning environment «Open science demonstration» uk
dc.title Формування в учнів основної і старшої школи дослідницьких умінь засобами позакласного освітнього середовища uk
dc.title.alternative Development of students' primary and high school research skills by means of extracurricular educational environment uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 374.31


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу