ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Хован, Ірина Вікторівна![]() |
|
dc.date.accessioned | 2024-03-25T14:51:20Z | |
dc.date.available | 2024-03-25T14:51:20Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | Хован, Ірина Вікторівна. Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Хован Ірина Вікторівна ; наук. керівник Довгий Станіслав Олексійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 210 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44553 | |
dc.description.abstract | Представлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, визначено психолого-педагогічні умови використання елементів ІКТ у процесі навчання фізики в учнів 7–9 класів. Проведено детальний аналіз вітчизняних і зарубіжних інформаційних засобів навчання з точки зору можливостей використання елементів ІКТ у навчальному процесі з фізики для учнів 7–9 класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням ІКТ та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науководослідницьких робіт та методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики. | uk |
dc.description.abstract | The results of analysis of the psychological and educational literature on the study , defined psychological and pedagogical conditions of use elements of ICT in teaching physics to students 7−9 classes. The detailed analysis of domestic and foreign information media education's ability to use the elements of ICT in the learning process in physics for students 7−9 classes. The directions of teaching physics using ICT and the main criteria for evaluating the effectiveness of research objectives: motivational, practical, interactive, cognitive independence, scientific − research. Developed guidelines for writing research papers and guidelines on writing tests for the development of research capabilities of students in physics. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інформаційно-комунікаційне навчання | uk |
dc.subject | елементи інформаційних технологій | uk |
dc.subject | дослідницькі здібності | uk |
dc.subject | організація навчання | uk |
dc.subject | критерії оцінювання | uk |
dc.subject | ефективність дослідницьких завдань | uk |
dc.subject | Information and communication training | uk |
dc.subject | elements of information technology | uk |
dc.subject | research skills | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | evaluation criteria | uk |
dc.subject | effectiveness research tasks | uk |
dc.title | Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій | uk |
dc.title.alternative | The development of research capabilities of students 7−9 classes in teaching physics using ICT | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 373.5.016:53]:37.091.33-0.27.22:001.891:004 |