Publication:
Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Хован, Ірина Вікторівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

Представлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, визначено психолого-педагогічні умови використання елементів ІКТ у процесі навчання фізики в учнів 7–9 класів. Проведено детальний аналіз вітчизняних і зарубіжних інформаційних засобів навчання з точки зору можливостей використання елементів ІКТ у навчальному процесі з фізики для учнів 7–9 класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням ІКТ та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науководослідницьких робіт та методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики.
The results of analysis of the psychological and educational literature on the study , defined psychological and pedagogical conditions of use elements of ICT in teaching physics to students 7−9 classes. The detailed analysis of domestic and foreign information media education's ability to use the elements of ICT in the learning process in physics for students 7−9 classes. The directions of teaching physics using ICT and the main criteria for evaluating the effectiveness of research objectives: motivational, practical, interactive, cognitive independence, scientific − research. Developed guidelines for writing research papers and guidelines on writing tests for the development of research capabilities of students in physics.

Description

Keywords

інформаційно-комунікаційне навчання, елементи інформаційних технологій, дослідницькі здібності, організація навчання, критерії оцінювання, ефективність дослідницьких завдань, Information and communication training, elements of information technology, research skills, training, evaluation criteria, effectiveness research tasks

Citation

Хован, Ірина Вікторівна. Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Хован Ірина Вікторівна ; наук. керівник Довгий Станіслав Олексійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 210 с.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By