Представлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, визначено психолого-педагогічні умови використання елементів ІКТ у процесі навчання фізики в учнів 7–9 класів. Проведено детальний аналіз вітчизняних і зарубіжних інформаційних засобів навчання з точки зору можливостей використання елементів ІКТ у навчальному процесі з фізики для учнів 7–9 класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням ІКТ та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науководослідницьких робіт та методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики.
The results of analysis of the psychological and educational literature on the study , defined psychological and pedagogical conditions of use elements of ICT in teaching physics to students 7−9 classes. The detailed analysis of domestic and foreign information media education's ability to use the elements of ICT in the learning process in physics for students 7−9 classes. The directions of teaching physics using ICT and the main criteria for evaluating the effectiveness of research objectives: motivational, practical, interactive, cognitive independence, scientific − research. Developed guidelines for writing research papers and guidelines on writing tests for the development of research capabilities of students in physics.