Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хован, Ірина Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-03-25T14:51:20Z
dc.date.available 2024-03-25T14:51:20Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Хован, Ірина Вікторівна. Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (фізика) / Хован Ірина Вікторівна ; наук. керівник Довгий Станіслав Олексійович ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2014. – 210 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44553
dc.description.abstract Представлено результати аналізу психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження, визначено психолого-педагогічні умови використання елементів ІКТ у процесі навчання фізики в учнів 7–9 класів. Проведено детальний аналіз вітчизняних і зарубіжних інформаційних засобів навчання з точки зору можливостей використання елементів ІКТ у навчальному процесі з фізики для учнів 7–9 класів. Визначено напрямки організації навчання з фізики з використанням ІКТ та основні критерії оцінювання ефективності дослідницьких завдань: мотиваційний, практичний, інтерактивний, пізнавальної самостійності, науково-дослідний. Розроблено методичні рекомендації щодо написання науководослідницьких робіт та методичні рекомендації щодо написання контрольних робіт для розвитку дослідницьких здібностей учнів з фізики. uk
dc.description.abstract The results of analysis of the psychological and educational literature on the study , defined psychological and pedagogical conditions of use elements of ICT in teaching physics to students 7−9 classes. The detailed analysis of domestic and foreign information media education's ability to use the elements of ICT in the learning process in physics for students 7−9 classes. The directions of teaching physics using ICT and the main criteria for evaluating the effectiveness of research objectives: motivational, practical, interactive, cognitive independence, scientific − research. Developed guidelines for writing research papers and guidelines on writing tests for the development of research capabilities of students in physics. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформаційно-комунікаційне навчання uk
dc.subject елементи інформаційних технологій uk
dc.subject дослідницькі здібності uk
dc.subject організація навчання uk
dc.subject критерії оцінювання uk
dc.subject ефективність дослідницьких завдань uk
dc.subject Information and communication training uk
dc.subject elements of information technology uk
dc.subject research skills uk
dc.subject training uk
dc.subject evaluation criteria uk
dc.subject effectiveness research tasks uk
dc.title Розвиток дослідницьких здібностей учнів 7-9 класів у процесі навчання фізики з використанням інформаційно-комунікаційних технологій uk
dc.title.alternative The development of research capabilities of students 7−9 classes in teaching physics using ICT uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 373.5.016:53]:37.091.33-0.27.22:001.891:004


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу