Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Темрук, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2024-03-20T14:55:40Z
dc.date.available 2024-03-20T14:55:40Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Темрук, Олена Василівна. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Темрук Олена Василівна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 288 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44487
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблем особистісної зрілості, особливостей прояву особистісної зрілості у юнацькому віці та особистісного зростання майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Виявлено рівні, динаміку та особливості прояву окремих структурних компонентів особистісної зрілості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Встановлено, що механізмом розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя є формування його професійно-педагогічної спрямованості. uk
dc.description.abstract The dissertation is dedicated to the study of the problem on the development of the future teacher’s personal maturity withing professional training. General results of the theoretical analysis of scientific literature on the problem of personal maturity, peculiarities of personal maturity manifistation in adolescence and personal growth of the future teacher withing professional training are enlighted in the work. Levels, dynamics and peculiarities of manifistation of constituent components of the future teacher’s personal maturity withing professional training are revealed. It is stated that the main mechanism of the future teacher’s personal maturity is a formation of his professional and pedagogical sense of purpose. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject особистісна зрілість uk
dc.subject особистісна зрілість майбутнього вчителя uk
dc.subject структурні компоненти особистісної зрілості майбутнього вчителя uk
dc.subject особливості прояву компонентів особистісної зрілості uk
dc.subject професійно-педагогічна спрямованість uk
dc.subject розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя uk
dc.subject мотивація досягнення uk
dc.subject Я-концепція uk
dc.subject емпатія uk
dc.subject активні методи навчання uk
dc.subject personal maturity uk
dc.subject future teacher’s personal maturity uk
dc.subject structural components of future teacher’s personal maturity uk
dc.subject peculiarities of demonstration of personal maturity components uk
dc.subject professional and pedagogical sense of purpose uk
dc.subject development of future teacher’s personal maturity uk
dc.subject achievement motivation uk
dc.subject I-conception uk
dc.subject empathy uk
dc.subject active teaching methods uk
dc.title Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки uk
dc.title.alternative The development of the future teacher’s personal maturity withing professional training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3:159.923:371.132


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу