ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Темрук, Олена Василівна | |
dc.date.accessioned | 2024-03-20T14:55:40Z | |
dc.date.available | 2024-03-20T14:55:40Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Темрук, Олена Василівна. Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Темрук Олена Василівна ; наук. керівник Долинська Любов Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 288 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44487 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблем особистісної зрілості, особливостей прояву особистісної зрілості у юнацькому віці та особистісного зростання майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки. Виявлено рівні, динаміку та особливості прояву окремих структурних компонентів особистісної зрілості майбутніх учителів у процесі професійної підготовки. Встановлено, що механізмом розвитку особистісної зрілості майбутнього вчителя є формування його професійно-педагогічної спрямованості. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is dedicated to the study of the problem on the development of the future teacher’s personal maturity withing professional training. General results of the theoretical analysis of scientific literature on the problem of personal maturity, peculiarities of personal maturity manifistation in adolescence and personal growth of the future teacher withing professional training are enlighted in the work. Levels, dynamics and peculiarities of manifistation of constituent components of the future teacher’s personal maturity withing professional training are revealed. It is stated that the main mechanism of the future teacher’s personal maturity is a formation of his professional and pedagogical sense of purpose. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | особистісна зрілість | uk |
dc.subject | особистісна зрілість майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | структурні компоненти особистісної зрілості майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | особливості прояву компонентів особистісної зрілості | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна спрямованість | uk |
dc.subject | розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | мотивація досягнення | uk |
dc.subject | Я-концепція | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | активні методи навчання | uk |
dc.subject | personal maturity | uk |
dc.subject | future teacher’s personal maturity | uk |
dc.subject | structural components of future teacher’s personal maturity | uk |
dc.subject | peculiarities of demonstration of personal maturity components | uk |
dc.subject | professional and pedagogical sense of purpose | uk |
dc.subject | development of future teacher’s personal maturity | uk |
dc.subject | achievement motivation | uk |
dc.subject | I-conception | uk |
dc.subject | empathy | uk |
dc.subject | active teaching methods | uk |
dc.title | Розвиток особистісної зрілості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки | uk |
dc.title.alternative | The development of the future teacher’s personal maturity withing professional training | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.015.3:159.923:371.132 |