Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Проблема корекції заїкання у дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сильченко, В. В.
dc.date.accessioned 2024-02-08T14:33:47Z
dc.date.available 2024-02-08T14:33:47Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Сильченко, В. В. Проблема корекції заїкання у дітей дошкільного віку / В. В. Сильченко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 85-90. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44069
dc.description.abstract У статті розглядається проблема заїкання дітей дошкільного віку. Проблема заїкання залишається ще остаточно не вивченою через широкий спектр причин його виникнення, різноманітність клінічних проявів, варіантів перебігу, патологічних реакцій логопата на свою ваду. Вивчення уваги, пам‘яті, мислення, психомоторики осіб, що заїкаються показує, що у них змінена структура психічної діяльності, яка вимагає високого рівня автоматизації і відповідно - швидкого підключення до діяльності, але відмінності в продуктивності між заїкуватими і здоровими зникають, як тільки діяльність може виконуватися на довільному рівні. У сучасних методиках логопедичних занять із дітьми останнім часом більше уваги приділяють можливості використання різних ігор з корекційною метою. У статті запропоновано теоретичне обгрунтування проблеми прояви заїкання у дітей дошкільного віку, стану корекції важкого виду мовного дефекту, намічені перспективи створення нових нетрадиційних напрямків у подоланні названої патології. uk
dc.description.abstract The article deals with the problem of preschool children‘s stuttering. This problem is not fully studied yet. There is a wide range of its origin, such as the variety of clinical presentations, lalopathy pathological reactions and its clinical course. Researching of lalopathy attention, memory, thinking, his psychomotor system demonstrates the lalopathy psychomotor activity changing. It demands a high level of automation and fast involvement to the activity. The differences in performance between the stuttering and healthy disappear as soon as the work can be done on an arbitrary level. Modern techniques speech therapy work is increasingly focused on various correction games. The article deals with the problem of preschool children‘s stuttering theoretical grounding, the state of severe speech defect correction and forming the new innovations in overcoming this disease. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject заїкання uk
dc.subject корекція uk
dc.subject мовний дефект uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject stuttering uk
dc.subject correction uk
dc.subject speech defect uk
dc.subject preschool age uk
dc.title Проблема корекції заїкання у дітей дошкільного віку uk
dc.title.alternative The problem of correction of preschool children’s stuttering uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.36


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics