Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Правове виховання дітей з порушеннями зору в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, С. В.
dc.date.accessioned 2024-02-08T14:28:15Z
dc.date.available 2024-02-08T14:28:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Руденко, С. В. Правове виховання дітей з порушеннями зору в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі / С. В. Руденко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 81-85. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44068
dc.description.abstract У даній статті висвітлюється питання правового виховання дітей з порушеним зором. Розкриваються такі поняття як: ―правова культура‖ та ―правове виховання‖, вказується на їх особливе значення для осіб, що мають дефект зору. Зазначаються провідні науковці, які займались вивчнням цього питання, підкреслюється значення та мета правового виховання дітей з порушеним зором. Вказується, що правове виховання розглядається як складова частина корекційно-виховного процесу, спрямованого на становлення правової культури дітей з вадами зору як компоненту його духовної культури та засобу успішної соціально-правової інтеграцїі у суспільство. Перелічені основні міжнародні та вітчизняні нормативно-правові акти, національні програми які стосуються даної теми. Розкривається положення стандартних правил забезпечення рівних можливостей для інвалідів, що були прийняті у 1993 році Генеральною Асамблеєю ООН. Зокрема, зазначено, що ―держава має забезпечити інвалідам, які проживають як у міській, так і в сільській місцевостях, можливості для розкриття свого творчого, інтелектуального потенціалу не лише для свого блага, але й для збагачення всього суспільства. На підставі висвітленої літератури зроблено висновок про те, що підвищення результативності правового виховання залежить від низки організаційних та психолого-педагогічних умов, що висвітлені у даній статті. uk
dc.description.abstract This article highlights the issue of legal education places children with impaired vision. Disclosed concepts such as "legal culture" and "legal education" points to their particular importance for people with defective vision. This article also citis leading scientists who were involved in studying this issue highlights the meaning and purpose of the legal education of teenagers with impaired vision. It is claimed that law education is seen as part of correctional and educational process aimed at establishing a legal culture teenager with low vision as a component of its spiritual culture and the successful social and legal integration in society. Mentioned the main international and domestic regulations, national programs regarding this issue. Expands provisions of the Standard Rules on the Equalization of Opportunities for Disabled, which were adopted in 1993, by the UN General Assembly. In particular, states that "the State must ensure people with disabilities living in both urban and rural areas, opportunities for disclosure of their creative and intellectual potential, not only for their own benefit, but also for the enrichment of society." Based on the literature highlighted concluded that increasing the effectiveness of legal education depends on a number of organizational, psychological and pedagogical conditions, that are mentioned in this article. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject підлітки з порушеннями зору uk
dc.subject правова культура uk
dc.subject правове виховання uk
dc.subject корекційно-виховний процес uk
dc.subject нормативноправова база uk
dc.subject adolescents with visual impairments uk
dc.subject legal culture uk
dc.subject legal education uk
dc.subject correctional and educational process uk
dc.subject legal framework uk
dc.title Правове виховання дітей з порушеннями зору в загальній та спеціальній психолого-педагогічній літературі uk
dc.title.alternative Legal education of children with visual impairment in general and special psychological and pedagogical literature uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.352


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу