ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Мороз, О. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T14:10:07Z | |
dc.date.available | 2024-02-08T14:10:07Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Мороз, О. В. Методика дослідження стану та проявів мовленнєвої тривожності у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / О. В. Мороз // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 55-61. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44063 | |
dc.description.abstract | У статті подано методику дослідження стану та проявів мовленнєвої тривожності у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення. Зауважено, що у дослідженнях значна увага приділяється теоретичному аналізу страхів та тривожності, зокрема мовленнєвої тривожності, а також її прояви у дітей з мовленнєвими порушеннями. Виявлено, що мовленнєва тривожність впливає на характер дітей у цілому та, відповідно, негативно позначається на поведінці дитини під час навчально-виховного процесу та може проявлятися у вигляді соціальної дезадаптації, що відображається на успішності. Підкреслено важливість своєчасної діагностики мовленнєвої тривожності, а також спеціальної корекційної, психологічної допомоги, спрямованої на її зниження, що сприятиме успішній соціалізації, адаптації в навколишньому середовищі, покращенню психоемоційного стану учня та підвищенню успішності у навчанні. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with мethods of the diagnosis of speech anxiety of pupils with speech disorders. A lot of attention is paid for clearing up the manifestations of fear and anxiety in this category of children. Described in detail the concept of speech anxiety and its manifestations among children with speech disorders. Found that speech anxiety affects the nature of children in general and, accordingly, affects the child‘s behavior during the educational process and may manifest as social exclusion, which is reflected in the success. Emphasized the importance of timely diagnosis of speech anxiety, and special remedial, psychological assistance to reduce it to facilitate the successful socialization and adaptation in the environment, improve emotional state and improve student success in learning. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | мовленнєва тривожність | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | тяжкі порушення мовлення | uk |
dc.subject | speech anxiety | uk |
dc.subject | pupils | uk |
dc.subject | speech disorders | uk |
dc.title | Методика дослідження стану та проявів мовленнєвої тривожності у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення | uk |
dc.title.alternative | Methods of the diagnosis of speech anxiety of pupils with speech disorders | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 37.012:159.922.76-056.264 |