Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коломієць, Ю. В.
dc.contributor.author Шульженко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2024-02-08T08:28:14Z
dc.date.available 2024-02-08T08:28:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Коломієць, Ю. В. До проблеми поведінки молодших школярів із ТПМ / Ю. В. Коломієць, Ю. В. Шульженко // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 45-50. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44061
dc.description.abstract У статті розглядається проблема особливостей поведінки дітей із тяжкими порушеннями мовлення та її вплив на становлення дитини як учня зокрема та соціальної ситуації шкільного навчання загалом. Здійснено аналіз науково-методичної психолого-педагогічної літератури з обраної проблематики. Висвітлено значення дошкільного дитинства для формування позитивного образу оточуючого світу та засвоєння основних правил поведінки. Наголошено на значенні збереженої структурно-функціональної організації мозкових структур для становлення довільна регуляція поведінки. Окреслено стійкі особистісні новоутворення, достатній рівень розвитку яких лежить в основі довільної регуляції поведінки дитини молодшого шкільного віку. Зазначено, що молодший шкільний вік характеризується бурхливим розвитком довільних форм діяльності, становленням вищих психічних функцій, де найважливішим моментом є перехід від безпосередньої поведінки до опосередкованої. Також відмічено, що успішність становлення соціальної поведінки напряму залежить від адаптації дитини до школи. Обґрунтовано необхідність глибокого психолого-педагогічного аналізу змісту, структури і динаміки особливостей поведінки дітей із тяжкими порушеннями мовлення в процесі шкільної адаптації, визначення засобів своєчасної та цілеспрямованої її корекції, як запоруки успішності у навчанні та соціалізації. uk
dc.description.abstract The article studies the problem of the behavior of junior school children with severe speech disorders and their impact on the development of the child as a student in particular and social situation of schooling in general. There was analysis performed of the scientific and methodical psychological and pedagogical literature on a selected problem. It was denoted the value of preschool age to form a positive image of the world and learning the basic rules of behavior. The secure structural and functional organization of the brain structures for the development of voluntary regulation of behavior was marked as highly important. It was determined the stable personal new growth, whose sufficient level of development is the basis of voluntary regulation of behavior of a child of primary school age. It is noted that the primary school age is characterized with the rapid development of voluntary forms of activity, the formation of higher mental functions, where the important thing is the transition from direct to indirect behavior. It is also noted that the successful formation of social behavior directly depends on a child's adaptation to school. There was the necessity substantiated of a deep psychological and pedagogical analysis of the content, structure and dynamics of the behavior of children with severe speech disorders during the process of school adaptation, determination of methods of its timely and purposeful correction, as the key to successful studying and socialization process of a child. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject поведінка uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject порушення поведінки uk
dc.subject тяжкі порушення мовлення uk
dc.subject behavior uk
dc.subject younger school age uk
dc.subject behavioral disorders uk
dc.subject significant frontal lobe uk
dc.subject speech disorders uk
dc.title До проблеми поведінки молодших школярів із ТПМ uk
dc.title.alternative About the problem of behavior of primary school pupils with severe speech disorders uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376-056.264:159.9.019.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу