Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

До питання про сучасну парадигму формування емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем’яненко, Б. Т.
dc.contributor.author Качур, Л. Ю.
dc.date.accessioned 2024-02-08T07:58:06Z
dc.date.available 2024-02-08T07:58:06Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Дем’яненко, Б. Т. До питання про сучасну парадигму формування емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків / Б. Т. Дем’яненко, Л. Ю. Качур // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 41-44. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44060
dc.description.abstract У даній статті розглянуто особливості трактування механізмів та факторів виникнення емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків з точки зору різних психоаналітичних напрямів. Здійснено аналіз робіт представників класичного психоаналізу, аналітичної теорії та неофрейдизму. Детально проаналізовано структуру внутрішнього конфлікту між Воно, Его та СуперЕго. Особливу увагу приділено динаміці змін внутрішнього конфлікту у ході розвитку особистості, особливості вибору шляхів ставлення до світу, які обирає індивід («від людей», «до людей», «проти людей»). Визначено особливості позиції Его в умовах аналітичної психотерапії (як об‘єкт, як Помічник, як Захисник). Вказано на можливість інтегрального підходу до вирішення емоційних та поведінкових проблем дітей та підлітків шляхом поєднання різних рівнів їх вивчення у рамках вищезазначених напрямів психоаналізу. uk
dc.description.abstract This article describes the features of the interpretation of the mechanisms and factors of the formation of children‘s and teenagers emotional and behavioral problems from the perspective of different schools of psychoanalysis. It presents analysis of the works of the main figures of classical psychoanalysis, analytical psychology and Neo-Freudianism. The article analyzes the structure of the internal conflict between id, ego and super-ego. Particular attention is paid to the dynamics of changes in the internal conflict during development of the personality and features of the choice of ways to relate to the world (away from "people", toward "people", against "people"). The features of the position of the ego in the process of the analytical psychotherapy (as an object, as an assistant, as a defender). The article indicates the possibility of an integral approach to solving emotional and behavioral problems of children and teenagers through a combination of different levels of research of their problems in the framework of the above mentioned schools of psychoanalysis. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject діти та підлітки uk
dc.subject емоційні та поведінкові проблеми uk
dc.subject психотерапія uk
dc.subject психоаналіз uk
dc.subject психологічна травма uk
dc.subject механізми психологічного захисту uk
dc.subject інтегральний підхід uk
dc.subject children and teenagers uk
dc.subject emotional and behavioral problems uk
dc.subject psychotherapy uk
dc.subject psychoanalysis uk
dc.subject psychological trauma uk
dc.subject psychological defense mechanism uk
dc.subject integral approach uk
dc.title До питання про сучасну парадигму формування емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків uk
dc.title.alternative The modern view on the formation of children’s and teenagers emotional and behavioral problems uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 159.922.763-053.6


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу