ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Дем’яненко, Б. Т. | |
dc.contributor.author | Качур, Л. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T07:58:06Z | |
dc.date.available | 2024-02-08T07:58:06Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Дем’яненко, Б. Т. До питання про сучасну парадигму формування емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків / Б. Т. Дем’яненко, Л. Ю. Качур // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2015. – № 7. – С. 41-44. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44060 | |
dc.description.abstract | У даній статті розглянуто особливості трактування механізмів та факторів виникнення емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків з точки зору різних психоаналітичних напрямів. Здійснено аналіз робіт представників класичного психоаналізу, аналітичної теорії та неофрейдизму. Детально проаналізовано структуру внутрішнього конфлікту між Воно, Его та СуперЕго. Особливу увагу приділено динаміці змін внутрішнього конфлікту у ході розвитку особистості, особливості вибору шляхів ставлення до світу, які обирає індивід («від людей», «до людей», «проти людей»). Визначено особливості позиції Его в умовах аналітичної психотерапії (як об‘єкт, як Помічник, як Захисник). Вказано на можливість інтегрального підходу до вирішення емоційних та поведінкових проблем дітей та підлітків шляхом поєднання різних рівнів їх вивчення у рамках вищезазначених напрямів психоаналізу. | uk |
dc.description.abstract | This article describes the features of the interpretation of the mechanisms and factors of the formation of children‘s and teenagers emotional and behavioral problems from the perspective of different schools of psychoanalysis. It presents analysis of the works of the main figures of classical psychoanalysis, analytical psychology and Neo-Freudianism. The article analyzes the structure of the internal conflict between id, ego and super-ego. Particular attention is paid to the dynamics of changes in the internal conflict during development of the personality and features of the choice of ways to relate to the world (away from "people", toward "people", against "people"). The features of the position of the ego in the process of the analytical psychotherapy (as an object, as an assistant, as a defender). The article indicates the possibility of an integral approach to solving emotional and behavioral problems of children and teenagers through a combination of different levels of research of their problems in the framework of the above mentioned schools of psychoanalysis. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | діти та підлітки | uk |
dc.subject | емоційні та поведінкові проблеми | uk |
dc.subject | психотерапія | uk |
dc.subject | психоаналіз | uk |
dc.subject | психологічна травма | uk |
dc.subject | механізми психологічного захисту | uk |
dc.subject | інтегральний підхід | uk |
dc.subject | children and teenagers | uk |
dc.subject | emotional and behavioral problems | uk |
dc.subject | psychotherapy | uk |
dc.subject | psychoanalysis | uk |
dc.subject | psychological trauma | uk |
dc.subject | psychological defense mechanism | uk |
dc.subject | integral approach | uk |
dc.title | До питання про сучасну парадигму формування емоційних та поведінкових проблем у дітей та підлітків | uk |
dc.title.alternative | The modern view on the formation of children’s and teenagers emotional and behavioral problems | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.udc | 159.922.763-053.6 |