Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дем′яненко, Б. Т.
dc.contributor.author Качур, Л. Ю.
dc.date.accessioned 2024-02-05T14:51:19Z
dc.date.available 2024-02-05T14:51:19Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Дем′яненко, Б. Т. До питання про професійну підготовку майбутніх психологів / Б. Т. Дем′яненко, Л. Ю. Качур // Логопедія : наук.-метод. журнал. – Київ, 2016. – № 8. – С. 25-30. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/44015
dc.description.abstract В даній статті розглянуто питання про основні ефективні підходи до практичної професійної підготовки майбутніх психологів. Здійснено аналіз наукових робіт з питань супервізії та групової психокорекції зарубіжних та вітчизняних вчених. Розглянуто різні теоретичні та практичні аспекти супервізії. Особливу увагу приділено основним етапам професійного становлення та супервізійному супроводу студентів на кожному з етапів. Розглянуто різні ролі та позиції супервізора, як-то вчитель, консультант, терапевт-фасилітатор, експерт. Акцент зроблено на різних рівнях( перший базовий рівень, другий рівень) та моделях супервізії (психодинамічна, поведінкова, роджеріанська, гештальт-супервізія та інші). Проаналізовано основні типи супервізії («розмовна» супервізія, відеосупервізія, «жива» супервізія). Запропоновано ще один тип супервізії, що поєднує у собі глибинну групову психокорекцію та супервізійну практику у межах інтегрального підходу. uk
dc.description.abstract This article describes the main effective approaches to the practical professional training of future psychologists. It presents analysis of the works about the supervision and group psychological correction of foreign and domestic scientists. We consider different theoretical and practical aspects of supervision. Particular attention is paid to the main stages of professional development and support of students by the supervisor at each stage. It presents analysis of the different roles and positions of supervisor, as a teacher, counselor, therapist-facilitator, expert. The focus is on various levels (the first basic level, the second level), and models of supervision (psychodynamic, behavioral, humanistic, gestalt supervision, etc.). In the article analyzes the main types of supervision ("speaking" supervision, videotaped supervision, "live" supervision). We propose one more new type of supervision that combines the deep group psychological correction with supervised practice within an integral approach. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject студенти-психологи uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject супервізія uk
dc.subject суперевізійна практика uk
dc.subject глибинна групова психокорекція uk
dc.subject рівні uk
dc.subject моделі та типи супервізії uk
dc.subject інтегральний підхід uk
dc.subject students-psychologists uk
dc.subject professional training uk
dc.subject supervision uk
dc.subject supervised practice uk
dc.subject deep group psychological correction uk
dc.subject levels uk
dc.subject models and types of supervision uk
dc.subject integral approach uk
dc.title До питання про професійну підготовку майбутніх психологів uk
dc.title.alternative To the question of the professional training of future psychologists uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:159.9


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу