Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування вмінь математичного моделювання в процесі навчання майбутніх учителів математики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Панченко, Лариса Леонтіївна
dc.date.accessioned 2024-01-24T09:52:19Z
dc.date.available 2024-01-24T09:52:19Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Панченко, Лариса Леонтіївна. Формування вмінь математичного моделювання в процесі навчання майбутніх учителів математики : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання математики / Панченко Лариса Леонтіївна ; наук. кер. Слєпкань Зінаїда Іванівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2006. – 260 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43723
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану і експериментально перевірену методичну систему формування вмінь математичного моделювання у майбутніх учителів математики в процесі вивчення ними математичних дисциплін та методики навчання математики в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Виявлено цілі, завдання, місце, зміст та структуру навчання студентів математичного моделювання. Встановлено психолого-педагогічні передумови формування вмінь математичного моделювання в умовах диференціації навчання. Досліджено можливості застосування різних методів, організаційних форм та засобів навчання у методиці формування знань та вмінь математичного моделювання. Розроблено спецкурс «Математичне моделювання» для студентів 4-их курсів, підібрано систему задач з різних математичних дисциплін, що забезпечує формування вмінь математичного моделювання в майбутніх учителів математики. Показано можливість та необхідність використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розкрито особливості здійснення контролю знань та вмінь студентів з математичного моделювання в умовах кредитномодульної системи навчання. Наведено результати експериментальної перевірки створеної методичної системи. uk
dc.description.abstract The dissertation offers scientifically based and experimentally checked methodological system of formation of mathematic modelling skills for future teachers of mathematics in the process of studying of mathematical subjects and methods of mathematics teaching in student-centered learning. The goals, objectives, place and content and structure of students teaching in mathematic modelling are displayed. Psycho-pedagogical prerequisites of formation of mathematic modelling skills in conditions of differentiation of teaching are determined. The possibilities of application of different methods, organizational forms, and means of teaching in methods of knowledge and skills formation are studied. Special course on Mathematic Modelling for 4-year students is elaborated, the system of different mathematic problems is selected. All this provide formation of mathematic modelling skills of future mathematics teachers. The possibility and necessity of using of modern informational technology is showed. The peculiarities of realisation of knowledge and skills monitoring in credit-module system of learning are revealed. The results of experimental checking of created methodological system are quoted. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject математична модель uk
dc.subject математичне моделювання uk
dc.subject спрощена евристична схема діяльності математичного моделювання uk
dc.subject розширена евристична схема діяльності математичного моделювання uk
dc.subject вміння математичного моделювання uk
dc.subject mathematical model uk
dc.subject mathematical modelling uk
dc.subject simplified heuristic scheme of activity of mathematical modelling uk
dc.subject enlarged heuristic scheme of activity of mathematical modelling uk
dc.subject mathematical modelling skills uk
dc.title Формування вмінь математичного моделювання в процесі навчання майбутніх учителів математики uk
dc.title.alternative Formation of mathematic modelling skills in the process of future mathematics teachers teaching uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.637.016:51


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics