ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Некіз, Тетяна Анатоліївна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T09:12:53Z | |
dc.date.available | 2023-12-28T09:12:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Некіз, Тетяна Анатоліївна. Психологічні детермінанти морального вибору в юнацькому віці : дис. … доктора філософії : 05 – соціальні та поведінкові науки / Некіз, Тетяна Анатоліївна ; наук. керівник Булах Ірина Сергіївна ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 293 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43425 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена теоретико-емпіричному дослідженню психологічних детермінант морального вибору в юнацькому віці. Таким чином, розвивальна програма та розроблені методичні рекомендації дозволяють, з одного боку, зменшити або попередити негативні тенденції моральної поведінки юнаків та юнок, з іншого, – забезпечити активізацію емоційно-ціннісного становлення; посилити почуття відповідальності не лише за моральний вибір, але й за професійний та особистісний. Це вказало на доцільність подальшого впровадження вищезазначеної програми в навчально – виховному процесі загальноосвітніх закладів та закладів вищої освіти. | uk |
dc.description.abstract | The process of implementing the moral choice of young men and women has an unusually wide scope for revealing all its facets. The concept of choice in the context of the moral formation of a growing personality is revealed in various aspects of its life. Therefore, it is worth considering the moral choice, examining the various scientific positions of both foreign and Ukrainian scientists, which makes it possible to substantiate the content and essence of the concept itself, to determine the psychological determinants of choice and highlight the stages of its implementation. Thus, the development program and the developed guidelines allow, on the one hand, reducing or preventing negative trends in the moral behavior of young men and women; on the other, ensuring the activation of emotional and value formation; strengthening the sense of responsibility not only for moral choices, but also for professional and personal ones. This indicated the feasibility of further implementation of the mentioned program in the educational process of educational institutions and institutions of higher education. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | моральний вибір | uk |
dc.subject | юнацький вік | uk |
dc.subject | етапи морального вибору | uk |
dc.subject | психологічні детермінанти | uk |
dc.subject | моральні цінності | uk |
dc.subject | моральна саморегуляція | uk |
dc.subject | моральна рефлексія | uk |
dc.subject | ціннісне ставлення | uk |
dc.subject | гідність | uk |
dc.subject | совість | uk |
dc.subject | емпатія | uk |
dc.subject | доброчесність | uk |
dc.subject | моральний обов’язок | uk |
dc.subject | моральна вмотивованість | uk |
dc.subject | відповідальність | uk |
dc.subject | свобода вибору | uk |
dc.subject | справедливість | uk |
dc.subject | moral choice | uk |
dc.subject | youthful age | uk |
dc.subject | stages of moral choice | uk |
dc.subject | psychological determinants | uk |
dc.subject | moral values | uk |
dc.subject | moral self-regulation | uk |
dc.subject | moral reflection | uk |
dc.subject | value attitude | uk |
dc.subject | dignity | uk |
dc.subject | conscience | uk |
dc.subject | empathy | uk |
dc.subject | virtue | uk |
dc.subject | moral duty | uk |
dc.subject | moral motivation | uk |
dc.subject | responsibility | uk |
dc.subject | freedom of choice | uk |
dc.subject | justice | uk |
dc.title | Психологічні детермінанти морального вибору в юнацькому віці | uk |
dc.title.alternative | Psychological determinants of moral choice in adolescence | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 159.922.8:17.022.1(043.3) |