Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Некіз, Тетяна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2023-12-28T09:12:53Z
dc.date.available 2023-12-28T09:12:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Некіз, Тетяна Анатоліївна. Психологічні детермінанти морального вибору в юнацькому віці : дис. … доктора філософії : 05 – соціальні та поведінкові науки / Некіз, Тетяна Анатоліївна ; наук. керівник Булах Ірина Сергіївна ; Український Державний університет імені Михайла Драгоманова. – Київ, 2023. – 293 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43425
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретико-емпіричному дослідженню психологічних детермінант морального вибору в юнацькому віці. Таким чином, розвивальна програма та розроблені методичні рекомендації дозволяють, з одного боку, зменшити або попередити негативні тенденції моральної поведінки юнаків та юнок, з іншого, – забезпечити активізацію емоційно-ціннісного становлення; посилити почуття відповідальності не лише за моральний вибір, але й за професійний та особистісний. Це вказало на доцільність подальшого впровадження вищезазначеної програми в навчально – виховному процесі загальноосвітніх закладів та закладів вищої освіти. uk
dc.description.abstract The process of implementing the moral choice of young men and women has an unusually wide scope for revealing all its facets. The concept of choice in the context of the moral formation of a growing personality is revealed in various aspects of its life. Therefore, it is worth considering the moral choice, examining the various scientific positions of both foreign and Ukrainian scientists, which makes it possible to substantiate the content and essence of the concept itself, to determine the psychological determinants of choice and highlight the stages of its implementation. Thus, the development program and the developed guidelines allow, on the one hand, reducing or preventing negative trends in the moral behavior of young men and women; on the other, ensuring the activation of emotional and value formation; strengthening the sense of responsibility not only for moral choices, but also for professional and personal ones. This indicated the feasibility of further implementation of the mentioned program in the educational process of educational institutions and institutions of higher education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject моральний вибір uk
dc.subject юнацький вік uk
dc.subject етапи морального вибору uk
dc.subject психологічні детермінанти uk
dc.subject моральні цінності uk
dc.subject моральна саморегуляція uk
dc.subject моральна рефлексія uk
dc.subject ціннісне ставлення uk
dc.subject гідність uk
dc.subject совість uk
dc.subject емпатія uk
dc.subject доброчесність uk
dc.subject моральний обов’язок uk
dc.subject моральна вмотивованість uk
dc.subject відповідальність uk
dc.subject свобода вибору uk
dc.subject справедливість uk
dc.subject moral choice uk
dc.subject youthful age uk
dc.subject stages of moral choice uk
dc.subject psychological determinants uk
dc.subject moral values uk
dc.subject moral self-regulation uk
dc.subject moral reflection uk
dc.subject value attitude uk
dc.subject dignity uk
dc.subject conscience uk
dc.subject empathy uk
dc.subject virtue uk
dc.subject moral duty uk
dc.subject moral motivation uk
dc.subject responsibility uk
dc.subject freedom of choice uk
dc.subject justice uk
dc.title Психологічні детермінанти морального вибору в юнацькому віці uk
dc.title.alternative Psychological determinants of moral choice in adolescence uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.8:17.022.1(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу