Розглядаються місце та роль мовної освіти в педагогічному освітньому просторі, аналізуються сучасні стандарти іноземномовної підготовки майбутніх педагогів. Акцентується, що мовна освіта у педагогічних навчальних закладах має не тільки сформувати належний рівень знань та компетентностей, але й надати студенту-педагогу методологічний та методичний арсенал для подальшої трудової діяльності. Підкреслюється значущість і пріоритетність мовної освіти на державному рівні.
Відзначається роль іноземномовної підготовки майбутніх педагогів у зв ̓язку з євроінтеграційними планами України, глобальними процесами інтернаціоналізації освітнього простору. Розглядаються сучасні стандарти іноземномовної підготовки майбутніх педагогів, обумовлені європейською практикою у цій царині та існуючими
вітчизняними законодавчими актами. Вони спрямовані на утвердження якісних
змін у іноземномовній підготовці вчителів, важливим компонентом якої є оволодіння
стійкими розмовними навичками.
The place and role of language education in the pedagogical educational space are considered, modern standards of foreign language training of future teachers are analyzed. It is emphasized that language education in pedagogical educational institutions should not only form the appropriate level of knowledge and competences, but also provide the student-teacher with a methodological and methodical arsenal for further work. The importance and priority of language education at the state level is emphasized.
The role of foreign language training of future teachers in connection with the European integration plans of Ukraine, global processes of internationalization of the educational space is noted. Modern standards of foreign language training of future teachers are considered, determined by European practice in this area and existing domestic legislative acts. They are aimed at establishing qualitative changes in the foreign language training of teachers, an important component of which is the acquisition of stable conversational skills.