Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Значення мовної освіти в стратегії підготовки педагогічних кадрів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжао Ган
dc.date.accessioned 2023-12-20T19:02:09Z
dc.date.available 2023-12-20T19:02:09Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Чжао Ган. Значення мовної освіти в стратегії підготовки педагогічних кадрів / Чжао Ган // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація”, 2023. – Випуск 45 (7-9). – С. 39-48. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/43331
dc.description.abstract Розглядаються місце та роль мовної освіти в педагогічному освітньому просторі, аналізуються сучасні стандарти іноземномовної підготовки майбутніх педагогів. Акцентується, що мовна освіта у педагогічних навчальних закладах має не тільки сформувати належний рівень знань та компетентностей, але й надати студенту-педагогу методологічний та методичний арсенал для подальшої трудової діяльності. Підкреслюється значущість і пріоритетність мовної освіти на державному рівні. Відзначається роль іноземномовної підготовки майбутніх педагогів у зв ̓язку з євроінтеграційними планами України, глобальними процесами інтернаціоналізації освітнього простору. Розглядаються сучасні стандарти іноземномовної підготовки майбутніх педагогів, обумовлені європейською практикою у цій царині та існуючими вітчизняними законодавчими актами. Вони спрямовані на утвердження якісних змін у іноземномовній підготовці вчителів, важливим компонентом якої є оволодіння стійкими розмовними навичками. uk
dc.description.abstract The place and role of language education in the pedagogical educational space are considered, modern standards of foreign language training of future teachers are analyzed. It is emphasized that language education in pedagogical educational institutions should not only form the appropriate level of knowledge and competences, but also provide the student-teacher with a methodological and methodical arsenal for further work. The importance and priority of language education at the state level is emphasized. The role of foreign language training of future teachers in connection with the European integration plans of Ukraine, global processes of internationalization of the educational space is noted. Modern standards of foreign language training of future teachers are considered, determined by European practice in this area and existing domestic legislative acts. They are aimed at establishing qualitative changes in the foreign language training of teachers, an important component of which is the acquisition of stable conversational skills. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ “Науково-інформаційне агентство “Наука-технології-інформація” uk
dc.subject мовна освіта uk
dc.subject педагог uk
dc.subject мовна культура uk
dc.subject іноземномовна підготовка uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject мовні стратегії uk
dc.subject мовна політика uk
dc.subject language education uk
dc.subject teacher uk
dc.subject language culture uk
dc.subject foreign language training uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject language strategies uk
dc.subject language policy uk
dc.title Значення мовної освіти в стратегії підготовки педагогічних кадрів uk
dc.title.alternative The importance of language education in the strategy of training pedagogical personnel uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:37.091.12.011.3-051]:81’232
dc.identifier.udc 10.33930/ed.2019.5007.45(7-9)-4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу