Стаття присвячена дослідженню психологічних детермінант, що впливають на успішність вивчення іноземної мови підлітками в умовах дистанційного навчання. Основна увага приділяється когнітивним здібностям, а саме пам’яті та мисленню, а також індивідуальним психологічним характеристикам, таким як мотивація, імпульсивність та мовна тривожність. Результати дослідження підкреслюють багатовимірність процесу оволодіння іноземною мовою в умовах дистанційного навчання. Зокрема, когнітивні здібності (мислення) та індивідуальні психологічні фактори (мовна тривожність) виявилися важливими предикторами успішності вивчення мови в умовах дистанційного навчання. Було виявлено, що мовна тривожність має негативну кореляцію з результатами вивчення мови, тоді як мислення показало позитивну кореляцію в даному контексті.
The article is focused on the study of psychological determinants that influence the success of foreign language learning by adolescents in the conditions of distance learning. The main focus is on cognitive abilities, namely memory and thinking, as well as individual psychological characteristics, such as motivation, impulsivity, and language anxiety. The results of the study emphasize the multidimensionality of the process of mastering a foreign language in the conditions of distance learning. In particular, cognitive abilities (thinking) and individual psychological factors (language anxiety) turned out to be important predictors of language learning success in distance learning conditions. Language anxiety was found to have a negative correlation with language learning outcomes, while thinking showed a positive correlation in this context.