Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Психологічні детермінанти оволодіння іноземною мовою підлітками в умовах дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Волошина, Валентина
dc.contributor.author Неясова, Ольга
dc.date.accessioned 2023-11-16T18:33:30Z
dc.date.available 2023-11-16T18:33:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Волошина, В. Психологічні детермінанти оволодіння іноземною мовою підлітками в умовах дистанційного навчання / В. Волошина, О. Неясова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 12 : Психологічні науки : зб. наук. праць / за наук. редакцією І. С. Булах. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 22 (67). – С. 16-25. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42956
dc.description.abstract Стаття присвячена дослідженню психологічних детермінант, що впливають на успішність вивчення іноземної мови підлітками в умовах дистанційного навчання. Основна увага приділяється когнітивним здібностям, а саме пам’яті та мисленню, а також індивідуальним психологічним характеристикам, таким як мотивація, імпульсивність та мовна тривожність. Результати дослідження підкреслюють багатовимірність процесу оволодіння іноземною мовою в умовах дистанційного навчання. Зокрема, когнітивні здібності (мислення) та індивідуальні психологічні фактори (мовна тривожність) виявилися важливими предикторами успішності вивчення мови в умовах дистанційного навчання. Було виявлено, що мовна тривожність має негативну кореляцію з результатами вивчення мови, тоді як мислення показало позитивну кореляцію в даному контексті. uk
dc.description.abstract The article is focused on the study of psychological determinants that influence the success of foreign language learning by adolescents in the conditions of distance learning. The main focus is on cognitive abilities, namely memory and thinking, as well as individual psychological characteristics, such as motivation, impulsivity, and language anxiety. The results of the study emphasize the multidimensionality of the process of mastering a foreign language in the conditions of distance learning. In particular, cognitive abilities (thinking) and individual psychological factors (language anxiety) turned out to be important predictors of language learning success in distance learning conditions. Language anxiety was found to have a negative correlation with language learning outcomes, while thinking showed a positive correlation in this context. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject вивчення іноземної мови uk
dc.subject когнітивні здібності uk
dc.subject мовна тривога uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject імпульсивність uk
dc.subject пам’ять uk
dc.subject мислення uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject foreign language acquisition uk
dc.subject cognitive abilities uk
dc.subject language anxiety uk
dc.subject motivation uk
dc.subject impulsivity uk
dc.subject memory uk
dc.subject thinking uk
dc.title Психологічні детермінанти оволодіння іноземною мовою підлітками в умовах дистанційного навчання uk
dc.title.alternative Psychological determinants of foreign language acquisition by adolescents in distance learning uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 159.95
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series12.2023.22(67).02


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics