Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогіка партнерства Василя Сухомлинського та робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2023-11-10T08:09:47Z
dc.date.available 2023-11-10T08:09:47Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Педагогіка партнерства Василя Сухомлинського та робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями / Н. П. Кравець // Педагогіка партнерства: реалії та перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції присвяченої 104-й річниці від дня народження В. Сухомлинського (11-12 жовтня 2022 року) / уклад. О. Е. Жосан, В. В. Войтко. – Кропивницький : Вид-во Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського, 2022. – С. 151-157. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42867
dc.description.abstract Розглянуто погляди Василя Сухомлинського на педагогіку партнерства. Вчений довів, що успішність педагогіки партнерства залежить від взаємодії тріади: школа – сім’я – громада. Школа забезпечує належне виховання дитини, насамперед моральне, та формує дитячий колектив. Завдяки сімейним стосункам дитина успішно розвивається фізично й морально. Громада сприяє успішній соціалізації дитини в суспільстві. Реалізація педагогіки партнерства за Сухомлинським сприяє успішному виконанню концептуальних положень Нової української школи у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями. uk
dc.description.abstract The article Vasil Sukhomlynskyi approaches to pedagogics of partnership. His research further went on to show that the success of pedagogics of partnership depends on this trilogy: school – family – society. The school does appropriate upbringing of a child, above all moral, and forms children’s unity. Through the family relationships, a child develops physically and morally. Society facilitates successful socialization. Integrating pedagogics of partnership, that is described by Basil Sukhomlynskyi, facilitates the successful implementation of the conceptual provisions of the New Ukrainian school in working with children with intellectual disorders. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського uk
dc.subject Василь Сухомлинський uk
dc.subject педагогіка партнерства uk
dc.subject діти з інтелектуальними порушеннями uk
dc.subject школа uk
dc.subject сім’я uk
dc.subject громада uk
dc.subject мораль uk
dc.subject Basil Sukhomlynsky uk
dc.subject pedagogics of partnership uk
dc.subject children with intellectual disorders uk
dc.subject school uk
dc.subject family uk
dc.subject society uk
dc.title Педагогіка партнерства Василя Сухомлинського та робота з дітьми з інтелектуальними порушеннями uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 376.016.056:37.017.1/.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу