Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дотримання принципу індивідуального підходу в навчанні дітей з порушеннями рухових функцій

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кравець, Ніна Павлівна
dc.date.accessioned 2023-11-10T08:02:56Z
dc.date.available 2023-11-10T08:02:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кравець, Н. П. Дотримання принципу індивідуального підходу в навчанні дітей з порушеннями рухових функцій / Н. П. Кравець // Науково-педагогічне стажування : Формування освітніх і науково-дослідницьких компетентностей у підготовці майбутніх ортопедагогів, реабілітологів та психологів : збірник наукових праць, м. Черкаси, 23 січня – 10 лютого 2023 р. / Навчально-науковий центр «Інститут післядипломної освіти та курсової підготовки» ; Навчально-науковий інститут фізичної культури, спорту і здоров’я, Кафедра анатомії, фізіології та фізичної реабілітації. – Черкаси, 2023. – С. 19-25. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42866
dc.description.abstract У роботі розглянуто значення дотримання індивідуального підходу до учнів з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, які навчаються в умовах інклюзивної форми навчання. Вказано умови, що забезпечують належне застосування індивідуального підходу до учнів з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, найперше: опора на позитивні якості кожного учня та дотримання педагогіки партнерства. Доведено роль використання творів усної народної творчості – малих фольклорних жанрів, ігор, природного матеріалу для проведення індивідуальної корекційної роботи з дітьми з порушеннями рухових функцій. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.title Дотримання принципу індивідуального підходу в навчанні дітей з порушеннями рухових функцій uk
dc.type Thesis uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу