ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кравець, Ніна Павлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-11-10T08:02:56Z | |
dc.date.available | 2023-11-10T08:02:56Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кравець, Н. П. Дотримання принципу індивідуального підходу в навчанні дітей з порушеннями рухових функцій / Н. П. Кравець // Науково-педагогічне стажування : Формування освітніх і науково-дослідницьких компетентностей у підготовці майбутніх ортопедагогів, реабілітологів та психологів : збірник наукових праць, м. Черкаси, 23 січня – 10 лютого 2023 р. / Навчально-науковий центр «Інститут післядипломної освіти та курсової підготовки» ; Навчально-науковий інститут фізичної культури, спорту і здоров’я, Кафедра анатомії, фізіології та фізичної реабілітації. – Черкаси, 2023. – С. 19-25. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42866 | |
dc.description.abstract | У роботі розглянуто значення дотримання індивідуального підходу до учнів з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, які навчаються в умовах інклюзивної форми навчання. Вказано умови, що забезпечують належне застосування індивідуального підходу до учнів з порушеннями функцій опорно-рухового апарату, найперше: опора на позитивні якості кожного учня та дотримання педагогіки партнерства. Доведено роль використання творів усної народної творчості – малих фольклорних жанрів, ігор, природного матеріалу для проведення індивідуальної корекційної роботи з дітьми з порушеннями рухових функцій. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.title | Дотримання принципу індивідуального підходу в навчанні дітей з порушеннями рухових функцій | uk |
dc.type | Thesis | uk |