Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методика вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лінь Є
dc.date.accessioned 2023-11-09T14:19:01Z
dc.date.available 2023-11-09T14:19:01Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лінь Є. Методика вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Лінь Є ; наук. керівник Степанова Людмила Павлівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. – 258 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42863
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання, що знайшла вирішення у розробці, обґрунтуванні та експериментальній перевірці поетапної методики ефективного формування готовності студентів до роботи з вокально-хоровими колективами на праксеологічній основі. Розроблено компонентну структуру вокально-хорової підготовленості майбутніх учителів музики до роботи з учнями, що включає мотиваційно-адаптаційний, когнітивно-оцінний, діяльнісно-вольовий та творчо-регулятивний компоненти. Доведено, що вокально-хорова підготовленість майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання залежить від дотримання наступних педагогічних умов: спонукання майбутніх учителів музики до мотивації для набуття якісної вокально-хорової підготовки; стимулювання студентів до самооцінки професійного розвитку у процесі музично-виконавської підготовки; заохочення та запровадження ініціативного шляху власного відбору вокально-хорового репертуару для самостійного вивчення; засвоєння навичок організації творчої педагогічної взаємодії з вокально-хоровим колективами; забезпечення майбутніх учителів музики достатніми знаннями щодо художньо-смислової інтерпретації вокально-хорових творів. uk
dc.description.abstract В диссертации исследуется проблема вокально-хоровой подготовки будущих учителей музыки в процессе профессионального обучения, которая нашла решение в разработке, обосновании и экспериментальной проверке поэтапной методики эффективного формирования готовности студентов к работе с вокально-хоровыми коллективами на праксеологической основе. Разработана компонентная структура вокально-хоровой подготовленности будущих учителей музыки к работе с учащимися, которая включает мотивационно-адаптационный, когнитивно-оценочный, деятельно-волевой и творчески-регулятивный компоненты. Определенны педагогические условия формирования вокально-хоровой подготовленности будущих учителей музыки в процессе профессионального обучения. uk
dc.description.abstract The problem of vocal and choral preparation of future music teachers in the process of vocational training is investigated in the thesis. It found a solution in the development, justification and experimental verification of the step-by-step methodology of effective formation of students' readiness to work with vocal and choral groups on a praxeological basis. A component structure of the vocal-choral preparedness of future music teachers for work with students has been developed, which includes motivational-adaptive, cognitive-evaluative, active-volitional and creative-regulatory components. Pedagogical conditions for the formation of vocal and choral readiness of future music teachers in the process of vocational training are determined. A special step-by-step methodology for forming the readiness of future music teachers to work with vocal choral ensembles presupposes a sequence of pedagogical work in this direction in accordance with the incentive-orientational, cognitive-analytical process-technological and creative-modeling stages. The effectiveness of the use of a certain set of methods and techniques is confirmed by the positive dynamics of growth of all the structural components of the phenomenon under investigation, which gives grounds to emphasize the appropriateness and perspectivity of using the author's methodology in the system of higher musical and pedagogical education. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject майбутні вчителі музики uk
dc.subject вокально-хорова підготовка uk
dc.subject готовність до роботи з вокально-хоровими колективами uk
dc.subject поетапна методика uk
dc.subject будущие учителя музыки uk
dc.subject вокально-хоровая подготовка uk
dc.subject готовность к работе с вокально-хоровыми коллективами uk
dc.subject поэтапная методика uk
dc.subject future teachers of music uk
dc.subject vocal-choral preparation uk
dc.subject readiness for work with vocal-choral collectives uk
dc.subject step-by-step methodology uk
dc.title Методика вокально-хорової підготовки майбутніх учителів музики у процесі фахового навчання uk
dc.title.alternative Методика вокально-хоровой подготовки будущих учителей музыки в процессе профессионального обучения uk
dc.title.alternative Method of vocal and choral training of future music teachers in the process of professional training uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:784(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу