Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лапченко, Інна Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-11-03T09:18:58Z
dc.date.available 2023-11-03T09:18:58Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Лапченко, Інна Олександрівна. Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Лапченко Інна Олександрівна ; наук. керівник Приходько Юлія Олексіївна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2006. – 237 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42812
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню особливостей емоційного ставлення дітей середнього та старшого дошкільного віку до себе і ровесників. Досліджені вікові та статеві особливості ставлення до себе та ровесників, визначені критерії та рівні ставлення дошкільників до себе, рівні їх доброзичливості до ровесників. Вивчені особливості усвідомлення дітьми середнього і старшого дошкільного віку своїх переживань та переживань ровесників. Між ставленнями до себе і ровесників у дітей 6-го р. ж. існує взаємозв’язок, який проявляється в тому, що усвідомлення власних переживань зумовлює усвідомлення переживань ровесників, чого немає у дітей 5-го р. ж. Розроблено та апробовано систему впливів, спрямованих на формування у старших дошкільників позитивного емоційного ставлення до себе та однолітків через розвиток їх умінь усвідомлювати власні та чужі переживання. Обґрунтовано, що створення сприятливого мікроклімату у групі ровесників є умовою становлення у дитини позитивного ставлення до себе та інших дітей. uk
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено изучению возрастных и половых особенностей эмоционального отношения детей среднего и старшего дошкольного возраста к себе и сверстникам и его влияния на развитие их личности. Представлен анализ психолого-педагогической литературы по проблеме, описываются методики изучения отношения к себе и ровесникам, изучения их умения осознавать свои и чужие переживания. Предлагается система приемов формирования положительного эмоционального отношения к себе и доброжелательного отношения к ровесникам. Полученные в ходе исследования результаты могут быть использованы в воспитательном процессе с целью формирования у детей дошкольного возраста положительного отношения к себе и доброжелательного отношения к другим, при подготовке воспитателей и практических психологов. uk
dc.description.abstract The dissertation investigation is devoted to studying of the aged and sex peculiarities of the emotional attitude of the children of the medium and senior pre-school age to oneself and to those who are just the same age, its influence on their personal development. The age peculiarities of the attitude to oneself and to those who are just the same age have been investigated and the criteria and the level of the attitude of the pre-school-age children to themselves, levels of their well-wish to those who are just the same age have been determined. It had been demonstrated that there is intercommunication between the attitude to oneself and to those who are just the same age. This intercommunication is expressed so, that the realization of the personal experience causes the realization of those who are just the same age. It had been worked and approbated the system of the methodical methods of the formation at the senior pre-school-age children of the positive emotional self-attitude and well-wishing attitude to those who are just the same age through the development of theis abilities to realize theis own and somebody emotional experience. It had been substantiated that the creation of the favourable microclimate in their group of the children who are just the same age is the condition of the establishment at the child of the positive attitude to oneself and to the other children. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject ставлення uk
dc.subject емоційне ставлення uk
dc.subject особистісний розвиток uk
dc.subject ставлення до себе uk
dc.subject ставлення до ровесників uk
dc.subject рівень доброзичливості до ровесників uk
dc.subject отношение uk
dc.subject эмоциональное отношение uk
dc.subject личностное развитие uk
dc.subject отношение к себе uk
dc.subject отношение к сверстникам uk
dc.subject уровень доброжелательности к сверстникам uk
dc.subject the attitude uk
dc.subject the emotional attitude uk
dc.subject the personal developments uk
dc.subject the attitude to oneself uk
dc.subject the attitude to the others uk
dc.subject the levels of the well-wish to those who are just the same age uk
dc.title Емоційне ставлення до себе та ровесників як чинник особистісного розвитку дитини дошкільного віку uk
dc.title.alternative Эмоциональное отношение к себе и ровесникам как условие личностного развития ребенка дошкольного возраста uk
dc.title.alternative The emotional attitude to oneself and to those who are just the same age as a factor of the personal development of the child of pre-school age uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.6:373.5


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу