Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх учителів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кочкурова, Ольга Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-10-26T12:53:42Z
dc.date.available 2023-10-26T12:53:42Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Кочкурова, Ольга Володимирівна. Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх учителів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Кочкурова Ольга Володимирівна ; наук. керівник Темрук Олена Василівна ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2011. – 252 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42630
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене вивченню проблеми становлення професійної ідентичності майбутніх учителів у процесі професійно-педагогічної підготовки. У роботі представлено узагальнені результати теоретичного аналізу наукової літератури з проблем професійної ідентичності, особливостей становлення професійної ідентичності студентів-майбутніх учителів. Експериментально доведено можливість розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів у процесі професійно-педагогічної підготовки методами активного соціально-психологічного навчання. Обґрунтовано, розроблено та апробовано програму “Тренінгу розвитку професійної ідентичності майбутніх учителів”, спрямованого на формування структурних компонентів та чинників розвитку професійної ідентичності майбутніх вчителів. uk
dc.description.abstract Диссертационное исследование посвящено изучению проблемы становления профессиональной идентичности будущих учителей в процессе профессионально-педагогической подготовки. Осуществлен анализ основных теоретических подходов к проблеме профессиональной идентичности в зарубежной и отечественной психолого-педагогической литературе, раскрыты особенности развития, функции, структура профессиональной идентичности. Результатом внедрения тренинговой программы стало повышение уровней основных факторов развития профессиональной идентичности будущих учителей – личностной зрелости и профессионально-педагогической направленности, что в свою очередь привело к повышению статусов профессиональной идентичности будущих учителей. uk
dc.description.abstract The dissertation research is devoted of learning the problems of formation future teachers’ professional identity in the process of professional-pedagogical training. The general results of theoretical analysis of scientific literature from the problem of professional identity, the peculiarities of formation students-future teachers’ professional identity are represented in the work. It is proved experimentally possibility of developing future teachers’ professional identity in the process of professional-pedagogical training by the methods of active social-psychological studying. It is substantiated, developed and approved the programme “Training of developing future teachers’ professional identity”, which is directed on the formation structural components and factors of future teachers’ professional identity development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професійна ідентичність uk
dc.subject професійно-педагогічна ідентичність uk
dc.subject професійний маргіналізм uk
dc.subject структурні компоненти професійної ідентичності майбутніх учителів uk
dc.subject особистісна зрілість uk
dc.subject професійно-педагогічна спрямованість uk
dc.subject профессиональная идентичность uk
dc.subject профессионально-педагогическая идентичность uk
dc.subject профессиональный маргинализм uk
dc.subject структурные компоненты профессиональной идентичности будущих учителей uk
dc.subject личностная зрелость uk
dc.subject профессионально-педагогическая направленность uk
dc.subject professional identity uk
dc.subject professional-pedagogical identity uk
dc.subject professional marginalize uk
dc.subject the structural components of future teachers’ professional identity uk
dc.subject personal maturity uk
dc.subject professional-pedagogical direction uk
dc.title Психологічні особливості становлення професійної ідентичності майбутніх учителів uk
dc.title.alternative Психологические особенности становления профессиональной идентичности будущих учителей uk
dc.title.alternative Psychological peculiarities of standing future teachers’ professional identity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 37.015.3:371.132


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу