Дисертацію присвячено проблемі формування орфографічної компетенції студентів ветеринарного профілю з використанням зіставлень з російською та латинською мовами. У роботі визначено лінгвістичні та психологічні засади навчання правопису ветеринарних термінів латинського походження з використанням трилінгвальних зіставлень, визначено принципи написання, розроблено систему правил та вправ.
Експериментальна робота підтвердила висунуту гіпотезу, що використання зіставлень української мови з російською та латинською у раціональному поєднанні із традиційними формами навчання орфографії сприятиме підвищенню рівня орфографічної компетенції студентів ветеринарних факультетів, а також дала можливість сформулювати методичні рекомендації.
The dissertation is devoted to the problem of spelling competence formation in comparative threelinguistic usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages for the Veterinary Medicine students. The linguistic and psychological fundamentals have been defined in the veterinary terms as concerned the orthography teaching and spelling principles; the system of rules and exercises has been worked out. The experimental work has confirmed an advanced hypothesis about rational combining of threelinguistic comparative usage in the Latin, Ukrainian and Russian languages with the traditional teaching of spelling will improve Veterinary students' spelling competence and also gave the possibility to formulate the methodical recommendations.